گفتمان‌سازی نقش دانشگاه در تعلیم و تربیت اجتماعی

لینک کوتاه
گفتمان‌سازی

استادان دانشگاه به‌ویژه اعضای هیئت‌علمی گروه‌های فنی و مهندسی، علوم انسانی و هنر با برگزاری جلسه گفت‌وگو، باب گفتمان‌سازی بیانیه نقش دانشگاه در تعلیم و تربیت اجتماعی را گشودند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد یزد؛ روز گذشته نشست هم اندیشی نقش اساتید در تربیت اجتماعی دانشجویان با محوریت بیانیه نقش دانشگاه در تعلیم و تربیت اجتماعی، ویژه اساتید دانشگاه آزاد یزد با همکاری معاونت فرهنگی و دانشجوئی و نهاد رهبری دانشگاه آزاد یزد در سالن شهید سلیمانی حوزه ریاست دانشگاه برگزار شد.
اعضای هیئت‌علمی واحد یزد با برگزاری این جلسه گفت‌وگو، باب گفتمان‌سازی بیانیه نقش دانشگاه در تعلیم و تربیت اجتماعی را گشوده و با استفاده از همه‌ ظرفیت‌های علمی به بازتعریف نقش استادان در تربیت اجتماعی دانشجویان با استناد به 9بند عنوان شده در بیانیه، اهتمام ویژه داشته باشند.
در این جلسه به مواردی همچون مبنای تأثیرپذیری در ابعاد نظام تربیتی، در پی جهت‌دهی به نوع و نحوه‌ تأثیرگذاری هر فرد و حتی اجتماع بر افراد دیگر بر اساس دید و باور خود، که نتیجه عکس این هدف را بدنبال خواهد داشت تبیین شد.
همچونین در این نشست به ظرفیت‌های فوق‌العاده نسل جوان و محیط ‌های رفاقتی دانشجویی در سازندگی رشد و شکوفایی تربیت اجتماعی در محیط دانشگاه و فراهم آوردن محیطی برای فعالیت دانشجویان و تمهید حضور دانشجویان در قالب تشکل‌ها و کانون‌های فرهنگی در این عرصه تاکیدشد.
گفتنی است این نشست هم اندیشی به ریاست دکتر هادی حیدری نیا معاون فرهنگی و دانشجوئی دانشگاه آزاد یزد و با حضور حجه الاسلام حسن زارع مسئول دفاتر نهاد رهبری واحدهای دانشگاه آزاد یزد و جمعی از اساتید صاحب نظر دانشگاه به تبیین موضوع مورد بحث پرداخته شد.
در پایان جلسه از تمام استادان به‌ویژه اعضای هیئت‌علمی دانشگاه آزاد یزد تقاضا شد که با برگزاری جلسات گفت‌وگو در راستای تعلیم و تربیت اجتماعی با استفاده از همه‌ ظرفیت‌های علمی دانشگاه، نسبت به بازتعریف نقش استادان در تربیت اجتماعی دانشجویان اهتمام ویژه را داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *