ضرورت تبدیل سامانه ۱۳۷ شهرداری به یک مرکز واکنش سریع در راستای رفع معضلات شهری

لینک کوتاه
نیکونژاد

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر یزد گفت: سامانه ۱۳۷ و شهربین شهرداری یزد باید تبدیل به یک مرکز واکنش سریع برای رفع چالش های موجود در شهر یزد در مدت زمان کوتاه شود.

به گزارش طلوع یزد، نیکونژاد اظهار داشت: سامانه ۱۳۷ یکی از رویکردهای جدید در استفاده از فناوری‌های نوین در حوزه مدیریت شهری است که دارای مزایای فراوانی از جمله ایجاد مرکز هدایت و کنترل ساماندهی فوریت های خدمات شهری، شناخت مسایل و مشکلات مردم، مداخله بهنگام شهرداری ها و در نهایت برقراری و ایجاد پل ارتباطی مستقیم بین شهرداری و شهروندان و افزایش رضایتمندی آنان است.

وی در خصوص تبدیل سامانه ۱۳۷ به مرکز واکنش سریع گفت: مرکز واکنش سریع به این معنی است که وقتی شهروند از طریق سامانه ۱۳۷، معضل، مشکلات محله ای،منطقه ای یا شهری از قبیل ایجاد چاله، نامناسب بودن آسفالت ، افتادن یا شکستگی درخت و… را گزارش می‌دهد، ظرف یک مدت زمان مشخص و کوتاه ، رفع خطر شود و نتیجه از سوی اپراتور سامانه ۱۳۷ به شهروند اطلاع داده شود.

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر یزد تاکید کرد: کمیسیون شهر هوشمند و بهبود روش ها همچنین کمیسیون نظارت و حقوقی شورا پیگیر تبدیل این سامانه به مرکز واکنش سریع هستند تا عملکرد این سامانه، مطلوب و مورد رضایت شهروندان قرار گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *