امام جمعه یزد:

حفظ نظام اسلامی، رسالت مهم و تکلیف همگانی است

لینک کوتاه
ناصری

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد بر حفظ نظام بعنوان یک تکلیف مهم وهمگانی در عصر حاضر تاکید کرد.

به گزارش طلوع یزد، آیت الله ناصری در خطبه‌های نماز جمعه شهر یزد با اشاره به اینکه دشمنان با جنگ شناختی و ادراکی، نظام مقدس جمهوری اسلامی را نشانه رفته اند افزود: مردم و به ویژه نوجوانان و جوانان باید مراقب باشند تا فریب دروغ‌های بی‌پایه و اساس دشمنان که از طریق شبکه‌های معاند و فضای مجازی منتشرمی‌شود را نخورند.

امام جمعه یزد با بیان اینکه، هدف اصلی دشمنان با سخن پراکنی و شایعات برای تخریب ذهن و روحیات مردم است خاطرنشان کرد: ملت ما باید همچون گذشته با هوشیاری و بصیرت نقشه‌های شوم آن‌ها را نقش بر آب کند.

وی گفت: انقلاب اسلامی با اهداف الهی و خدمت به مردم توسط امام راحل (ره) شکل گرفت و تاکنون خدمات و برکات زیادی داشته که باید برای همگان تبیین شود.

نماینده ولی فقیه در استان تاکید کرد: باید مسئولان و متولیان فرهنگی و رسانه‌های گروهی حقایق نظام و انقلاب اسلامی را به نحو مناسب برای مردم به خصوص جوانان روشنگری و تبیین نمایند.

امام جمعه یزد در بخش دیگری از سخنان خود افزود: اگر تربیت دینی دانش آموزان به خصوص توسط آموزش و پرورش جدی مدنظر قرار گیرد در پیشگیری از بسیاری آسیب‌ها موثر است و باید در این خصوص بهتر اقدام شود.

آیت الله ناصری همچنین یاد و خاطره شهید سید مصطفی خمینی فرزند امام راحل (ره) را گرامی داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *