ساماندهی تمام تقاطع های شهر یزد/۳۳ تقاطع چراغ دار در سطح شهر یزد/اقدام قابل تقدیر حوزه ترافیک شهردار

لینک کوتاه

رئیس شورای اسلامی شهر یزد در جلسه علنی هشتاد و نهم شورا مطرح کرد: مقوله ترافیک یکی از موضوعاتی هست که با زندگی روزمره مردم سروکار دارد و در ابعاد اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و سایر ابعاد زندگی مردم تاثیر گذار است.

به گزارش طلوع یزد،رئیس شورای اسلامی شهر یزد ادامه داد: مهم ترین و پرتردد ترین تقاطع های سطح شهر درحال حاضر تقاطع دانش در خیابان کاشانی، تقاطع پژوهش در منطقه سه شهر و تقاطع محمود آباد در بلوار جمهوری شهر یزد هست که انتظار میرفت شهرداری باتوجه به تردد بالایی که در این تقاطع ها وجود دارد در خصوص ساماندهی و کاهش زمان تلف شده شهروندان و افزایش ظرفیت این تقاطع ها چاره ای بی اندیشد.

سیفی گفت: خوشبختانه حوزه ترافیک در سه ماهه اخیر با اصلاح فاز بندی های این تقاطع ها، شمارش ترافیک و اولویت دهی به جهت هایی که بیشترین تردد را دارند، شرایط را به‌گونه‌ای ای محیا ساخته است که امروز شاهد اصلاح فاز بندی هستیم و این اقدام حوزه ترافیک شهرداری قابل تقدیر است که خوشبختاته فاز بندی ها به گونه ای است که رضایت عمومی و کاهش ترافیک را به دنبال داشته همچنین ایمنی معابر افزایش پیدا کرده است.

وی افزود: در شهر یزد ۳۳ تقاطع چراغ دار وجود دارد که به صورت هوشمند مدیریت میشود.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد خاطر نشان کرد: این اقدامات عملیات مهندسی و فعالیت نرم افزاری است که در تقاطع ها انجام شده، برای تمامی تقاطع های شهر یزد نیز برنامه ریزی شده و امید است همه تقاطع های شهر بعد از بازشماری تردد ها، ساماندهی و اقدامات انجام شود به گونه ای که از ظرفیت موجود معابر به صورت بهینه استفاده شود‌.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *