آغاز هفته ملی کودک؛

زنگ کودکی در 16 مهر نواخته شد

لینک کوتاه

ویژه برنامه «دوباره کودکی» در اولین روز از هفته ملی کودک با نواختن زنگ کودکی توسط مدیر کل امور اجتماعی استانداری یزد با شعار "حال خوش کودکی، رنگ خوش زندگی" برگزار شد.

به گزارش طلوع یزد به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد، شنبه 16 مهر 1401 ویژه برنامه “دوباره کودکی” با شرکت بیش از ۶۰۰ کودک و نوجوان در پارک شهدای هفتم تیر برگزار شد.
کودکان در غرفه‌های نقاشی خلاق در گلدان‌های کانون گلهای مهربانی کاشتند و در غرفه سفالگری که با هدف دست ورزی با روش فیتیله به ساخت ظروف پرداختند. در کارگاه‌های کاردستی و کاغذوتا به ساخت اشکال مختلف و در کارگاه کار با مقوا کارتن و کاموا به ساخت پرنده صلح و… پرداختند. در ادامه در غرفه بازی‌های خلاق با هدف بالا بردن تمرکز و سرعت عمل و مهارت آموزی به اجرای بازی‌های مختلف پرداختند و لحظات شاد و متفاوتی را تجربه کردند و در پایان در غرفه عکاسی عکس یادگاری گرفتند.
محمد علی شاه حسینی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری، جمال قهرمانی مدیر کل دفتر امور اجتماعی استانداری، ابوالفضل اکبری معاون سیاسی، امنیتی واجتماعی فرمانداری یزد، محمد کاظم رحیمی‌نژاد مدیر کل آموزش و پرورش، فخرالسادات خامسی هامانه عضو شورای شهر یزد، محمد فکر معاون اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد، سعیده بهادرزاده معاونت فرهنگی آموزش و پرورش، صادق رضایی ریاست فرهنگی آموزش و پرورش، رضا خادم رئیس کانون زبان ایران، اعظم حجت معاونت ادبیات بنیاد حفظ آثار و مرضیه دهقان مسئول اسناد و کتابخانه بنیاد حفظ آثار و فاطمه ذاکری امور بانوان بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های اسلامی در این برنامه حضور داشتند و از غرفه‌ها دیدن کردند.
در حاشیه ویژه برنامه “دوباره کودکی ” کارگاه طرح همیار کودک برگزار شد. این برنامه باحضور مادران باردار و دارای فرزندان زیر دو سال با هدف فرزندپروری و توانمندسازی مادران از مرحله بارداری تا دوسالگی بود تا با تکنیک‌های علمی برای فرزندان خود دلبستگی ایمن ایجاد کنند که اولین قدم در این طرح خودشناسی بیان شد. گفتنی است این کارگاه با مشارکت معاونت پیشگیری بهزیستی با مدیریت دکتر مرضیه دهقانی مدیر ایکیو پارک برگزار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *