دیدار نماینده یزد و اشکذر و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی

لینک کوتاه
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی

محمدصالح جوکار، نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی و احسان عابدی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با دکتر اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش طلوع یزد، جوکار در این دیدار با اشاره به پایتخت صحیفه سجادیه بودن یزد گفت: صحیفه گرانقدر سجادیه همچنان در بین مردم غریب است و لازم است با حمایت های وزارت فرهنگ، تولیدات چندرسانه ای در این زمینه تولید و عرضه شود.
رئیس کمیسیون داخلی و شوراهای مجلس همچنین خواستار برگزاری نمایشگاه بزرگ کتاب استانی بعد از وقفه کرونایی شد.
رسیدگی به زیرساخت‌ها و سالن‌های استان، افزایش اعتبارات فرهنگی یزد و تلاش برای بزرگداشت مفاخر فرهنگی و ادبی یزد از دیگر مواردی بود که نماینده یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی در این نشست مطرح کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد هم به طراحی جشنواره دست‌های برافراشته اشاره کرد و گفت: با حمایت وزارت فرهنگ، آمادگی برگزاری جشنواره ای برای تولیدات چندرسانه‌ای با موضوع صحیفه سجادیه را داریم.
احسان عابدی درخصوص اعتبارات فرهنگی نیز گفت: سال گذشته سهم استان یزد از اعتبارات ملی سهم اندکی بوده و برای برنامه ریزی و تولید محتوای فرهنگی، هنری و دینی نیازمند حمایت‌های مالی بیشتری از سوی وزارتخانه هستیم.

در پایان این دیدار، اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن دستور پیگیری مطالبات نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، برای حمایت‌های ویژه از فعالیت‌های فرهنگی و هنری در استان یزد  قول مساعد داد.
۱۲ مهر ۱۴۰۱ ۱۱:۵۳

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *