برگزاری یادواره شهدای سرباز در بافق

لینک کوتاه
سردار بهرام نوروزی

سخنران یادواره شهدای سرباز در بافق از جایگاه ویژه شهدای سرباز در بین شهدا یاد کرد و گفت: باید همیشه از شهدای سرباز یاد کنیم چرا که امنیت و آرامش را مدیون این شهدا هستیم.

به گزارش طلوع یزد به نقل از روابط عمومی فرمانداری بافق؛ همزمان با هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، یادواره شهدای سرباز شهرستان بافق با حضور حجت الاسلام و المسلمین سعادت فر امام جمعه بافق، صمیمی فرماندار بافق ، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران و با سخنرانی سردار سرتیپ پاسدار بهرام نوروزی از یادگاران هشت سال دفاع مقدس در آستان مقدس امام زاده عبدالله(ع) بافق برگزار شد.

سردار بهرام نوروزی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یادوخاطره شهدا گفت: بنیانگذار انقلاب اسلامی فرمود من با جرات مدعی هستم که ملت ایران و توده میلیونی آن در عصر حاضر بهتر از ملت حجاز در عهد رسول الله، بهتر از مردم کوفه در عهد حضرت علی(ع) و بهتر از مردم عراق در زمان امام حسین(ع) هستند.

وی افزود: در هفته گذشته گروهک ها و منافقین چه اقداماتی که انجام ندادند ولی مردم ایران با حضور در راهپیمایی توطئه آنها را خنثی کردند فلذا باید قدر این مردم را بدانیم و هرآنچه داریم از برکت خون شهدا و از برکت حضور و وجود خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران است.

نوروزی با اشاره به شان و جایگاه شهدای سرباز گفت: شهدای سرباز جایگاه ویژه ای در بین شهدای ما دارند و باید از این شهدای سرباز یاد کنیم، آرامش و امنیتی که در کشور حاکم است مدیون جانفشانی شهدا بویژه شهدا سرباز هستیم.

سردار بهرام نوروزی خاطرنشان کرد: سردار سلیمانی در بغداد، سردار همدانی در سوریه و سردار شوشتری در پیشین سیستان و بلوچستان به شهادت می رسند و چندین سال نیز در جبهه و عملیات دوران دفاع مقدس بودند ولی برای حفظ دین و مقابله با داعش، گروهک های منحرف و منافین وگروههای انحرافی سلفی در این مناطق حضور پیدا می کردند. در طول دوران دفاع مقدس بیش از 100 عملیات در مناطق جنوب، غرب و شمال شرق داشتیم.

اجرای سرود و مداحی به مناسبت شهادت امام رضا(ع) از جمله برنامه های این یادواره بود.​​​​​​​

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *