فراخوان نخستین جشنواره ملی فرهنگی-هنری قرض الحسنه مهر ایران

لینک کوتاه
فرهنگ قرض الحسنه

قرض الحسنه، فرهنگ ِ پسندیده ی اسلامی-ایرانی، دارای وسعت تاریخی دیرینه ای است. این سنت الهی با تأکید بسیار در قرآن کریم و سیره ی اهل بیت(ع)، نشان از ارزش والای آن در زندگی اجتماعی انسان دارد. اهتمام مردم در دوره های مختلف تاریخ، گواهی است از نقش مؤثراین سنت نیکو در رفاه، همدلی و کاهش آسیبهای اجتماعی است.

در همین راستا بانک قرض الحسنه مهر ایران به عنوان بزرگترین و اولین بانک تخصصی قرض الحسنه در ایران، اقدام به برگزاری اولین جشنواره ملی فرهنگی-هنری قرض الحسنه در حوزه های مختلف رسانه ای، هنری و پژوهشی نموده است.

این بانک در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی، تکریم و تجلیل ازمیراث فرهنگی و ادبی و دستاوردهای پژوهشگران و نوآوران،هم افزایی ظرفیت های رسانه ای و هنری،فراهم آوردن زمینه ی رقابت در راستای ارتقای سطح کیفی و محتوایی آثار رسانه ای و هنری در ترویج فرهنگ قرض الحسنه و خلق ایده های نوین در راستای خدمت رسانی به مردم را مأموریت خودمی داند.

این جشنواره در سه بخش رسانه، فرهنگی-هنری، پژوهش و نوآوری برگزار خواهد شد.

امید است که اصحاب رسانه، هنرمندان و پژوهشگران با ارسال آثار و دستاوردهای خود به این جشنواره،گامی مؤثر در ترویج فرهنگ اصیل قرض الحسنه و توسعه ی خدمات نوین بانکی در عرضه ی قرض الحسنه بردارند.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *