در جريان سفر ریاست قوه قضاييه به استان يزد؛

رئیس سازمان بازرسى کل کشور برای رفع مسائل حقوقی و قضایی مردم در شهرستان بافق حضور یافت

لینک کوتاه
رئیس سازمان زندانهای کشور

رئیس سازمان بازرسی کل کشور در جریان سفر استانی رئیس قوه قضاییه به يزد پس از حضور در شهرستان بافق به امامزاده عبدالله(ع) و گلزار شهدای اين شهرستان رفت و ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهیدان، یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی را گرامی داشت.

به گزارش طلوع یزد به نقل از  روابط عمومى سازمان بازرسى کل کشور، دکتر خدائیان در بدو ورود به شهرستان بافق با حضور در امامزاده عبدالله (ع) و گلزار شهدا، به مقام شامخ شهیدان این شهرستان ادای احترام کرد.
وی با تأکید بر اینکه باید امانت دار شایسته‌ای برای شهدا باشیم، گفت: شهدا بهترین گوهر زندگی خود که همان جانشان بود را در راه دفاع از اسلام و انقلاب نثار کردند و ما هم باید امانت‌دار خوبی برای آن‌ها باشیم.
رئیس سازمان بازرسى کل کشور گفت: هرچه داریم از شهدا است که با گذاشتن جان خود در طبق اخلاص و با معامله با خدا، بهترین‌ها را بدست آوردند.
شرکت در شورای ادارى، سخنرانی در جمع قضات و کارکنان دادگستری، بازدید از انبارهاى تملیکى یزد از برنامه‌های سفر رئیس سازمان بازرسى کل کشور در بافق است.
بنابراین گزارش، رئیس قوه قضاییه امروز طی سفری رسمی و یکروزه به یزد، روند فعالیت نهادها، سازمان‌ها و ادارات زیرمجموعه دستگاه قضا را در این استان مورد بررسی قرار خواهد داد.
معاونان و مسئولان قوه قضاییه نیز به نمایندگی از حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در ده شهرستان استان یزد حضور خواهند یافت.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *