امام‌جمعه شهرستان زارچ:

راه‌حل مشکل بیکاری حمایت از صنایع کوچک است

لینک کوتاه

حجه الاسلام والمسلمین روحانی طباطبایی امام‌جمعه زارچ در خطبه های نماز جمعه ٢١ مردادماه جاری حمايت و تشويق صنايع كوچك را بهترين راهكار براي حل مشكل بيكاري معرفي كرد.

به گزارش طلوع یزد، حجه الاسلام والمسلمین روحانی طباطبایی امام‌جمعه زارچ با اشاره به برگزاری مراسم عزاداری سالار شهدا اظهار داشت: از مسئولان هیئت‌های مذهبی، حسینیه‌ها و مساجد که در برپایی مراسم عزاداری سالار شهیدان زحمات زیادی را متحمل شدند و همچنین از همه مردم عزیز زارچ و بانوان و مردانی که زینب گونه و حسین وار پیام و اهداف قیام عاشورا را ترویج کردند و از بانیان خیر و کسانی که برای اطعام و پذیرایی از عزاداران محترم هزینه کردند، قدردانی بعمل می آید.

حجت‌الاسلام والمسلمین روحانی طباطبایی با تأکید بر اینکه تهاجم فرهنگی یکی از دغدغه‌های جدی رهبر معظم انقلاب است، اظهار کرد: تاسوعا و عاشورای حسینی ظرفیت بسیار بالای فرهنگی دارد و باید تلاش کنیم تا از این ظرفیت به نحو مطلوب استفاده نماییم و جامعه را در مقابل با تهاجم فرهنگی دشمن واکسینه کنیم.

وی در ادامه به پرتاب ماهواره خیام اشاره کرد و گفت: این ماهواره نماد توانایی دانشمندان ایرانی در تحقق شعار «ما می‌توانیم» است که دستاورد جدید فضایی ایران در سنجش از راه دور و همچنین تأمین موضوعاتی مانند رصد منابع نفتی و آبی، حوادث طبیعی، پایش مرزها، زمین‌خواری و درمجموع امنیت کشور را داشته باشیم.

امام جمعه زارچ در بخش دیگری از سخنان خود 21 مرداد سالروز حمایت از صنایع کوچک را یادآور شد و اظهار داشت: یکی از راهکارهای مهم برای ایجاد اشتغال و بهبود فضای کسب‌وکار، رونق هر چه بیشتر صنایع کوچک و متوسط است.

حجت الاسلام والمسلمین روحانی طباطبایی بر ضرورت توجه به صنایع کوچک و متوسط تأکید و خاطر نشان کرد: درصورتی‌که به صنایع کوچک توجه جدی شود میتواند اشتغال‌زایی، بهبود توزیع درآمد، کاهش فقر و توسعه روستاها و بی‌تأثیر کردن تحریم‌ها را به دنبال داشته باشد.

امام‌جمعه زارچ در پایان با اشاره به 17 مرداد یاد و خاطره شهید محمود صارمی و روز خبرنگار را گرامی داشت و از همه‌کسانی که به‌صورت رسمی و غیررسمی برای کمک به توسعه اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی در بخش زارچ تلاش می‌کنند تشکر و قدردانی کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *