رئیس کمیته امداد شهرستان بافق اعلام کرد:

کمک 19 میلیارد تومانی نیکوکاران بافقی به نیازمندان

لینک کوتاه
کمیته امداد بافق

رئیس کمیته امداد شهرستان بافق گفت: نیکوکاران بافقی در سال گذشته بیش از 19میلیارد تومان در قالب طرح‌های مشارکتی به 1000 خانوار نیازمند و مددجوی تحت حمایت کمیته امداد و مراکز نیکوکاری کمک کرده‌اند.

به گزارش طلوع یزد، رئیس کمیته امداد شهرستان بافق گفت: نیکوکاران بافقی در سال گذشته بیش از 19میلیارد تومان در قالب طرح‌های مشارکتی به هزار خانوار نیازمند و مددجوی تحت حمایت کمیته امداد و مراکز نیکوکاری کمک کرده‌اند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، ابوالقاسم طلائی با قدردانی از مردم و مسئولان نوع‌دوست و خداجوی شهرستان بافق در خدمت‌رسانی به نیازمندان، گفت: نیکوکاران بافقی در سال گذشته  19 میلیارد تومان در قالب طرح‌های مشارکتی به 1000 خانوار نیازمند و مددجوی تحت حمایت کمیته امداد و مراکز نیکوکاری کمک کرده‌اند.

وی گفت: طرح‌های اکرام ایتام، محسنین، زکات، صدقات، جشن‌های عاطفه‌ها و نیکوکاری، کفاره، فطریه و اطعام ازجمله طرح‌های مشارکتی است که توسط این نهاد اجرا می‌شود.

رئیس کمیته امداد شهرستان بافق تصریح کرد: کمیته امداد برای ارتقاء ارائه خدمات بیشتر در قالب معیشت، تأمین مسکن، ارتقاء سطح فرهنگی، نیازهای درمانی و اشتغال و توانمندسازی مددجویان تحت حمایت، برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام داده و در دستور کار خود دارد.

وی افزود:کمک‌های نیکوکاران در زمینه‌های درمان، کمک‌هزینه ازدواج، تهیه جهیزیه، تحصیلی و فرهنگی، مسکن، معیشت و تهیه لوازم ضروری زندگی نیازمندان و مددجویان هزینه می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *