مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد:

بکارگیری هر نوع نیروی انسانی در مدارس یزد ممنوع است

لینک کوتاه

مدیرکل آموزش و پرورش یزد با تاکید بر این که بکارگیری هر نوع نیروی انسانی، غیر از نیروهای خود آموزش و پرورش در مدارس ممنوع است گفت: کمبود نیروی انسانی از جمله مشکلات استان است که امیدواریم با ورود نیروهای جدید از طریق دانشگاه فرهنگیان و افزایش سهمیه پذیرش ماده ۱۲۸ ، این مشکل حل شود.

به گزارش طلوع یزد به نقل از  روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد؛محمد کاظم رحیمی‌نژاد در این دیدار گفت: وجود مشکلات و چالش ها است که کار، خلاقیت و علم را می آفریند.
وی تدبیر را لازمه مدیریت دانست و افزود: چالش ها در آموزش و پرورش بیشتر از فرصت هاست و این نیت پاک و قدم های همراه و دست های پر توان شما مدیران است که این چالش ها را به فرصت تبدیل می کند.
رحیمی نژاد بیان داشت: شاید از نظر منابع و امکانات دچار کمبود باشیم ولی با وجود شما مدیران توانمند از حیث همدلی و همراهی قطعا بر مشکلات غلبه خواهیم کرد.
مدیر کل آموزش و پرورش اظهار داشت: ارزش موفقیت به این است که با وجود چالش ها و  پیچیدگی ها موفقت را کسب کنیم.
رحیمی‌نژاد با تاکید بر این که به کار گیری هرنوع نیروی انسانی غیر از آموزش و پرورش در مدارس ممنوع می باشد گفت: کمبود نیروی انسانی از جمله مشکلات استان است که امیدواریم با ورود نیروهای جدید از طریق دانشگاه فرهنگیان و افزایش سهمیه پذیرش ماده ۱۲۸ این مشکل حل شود.
گفتنی است در ابتدای این دیدار نماینده مدیران مدارس بافق در مقاطع مختلف به ایراد سخنانی در خصوص چالش های پیش رو از جمله کمبود نیروی انسانی به ویژه خدمتگزار، تراکم بالای کلاس، محتوای آموزشی،کمبود مربی پرورشی و مشاور،هدایت تحصیلی،کمبود سرانه پرداختند.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *