با تملک ۱۲۰۰ مترمربع باقیمانده از املاک در مسیر و با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال؛ آزادسازی بلوار شهدای امیرآباد نهایی شد

لینک کوتاه

مدیر منطقه یک شهرداری یزد گفت: احداث باند دوم بلوار شهدای امیرآباد با تملک و آزادسازی ۱۲۰۰ مترمربع از املاک در مسیر در سال ۱۴۰۲ با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال انجام و خوشبختانه در سال جاری نهایی شد.

به گزارش طلوع یزد، سید علیرضا رسولی با بیان این که احداث بلوار شهدای امیرآباد طی سه سال گذشته به عنوان یکی از مسیرهای مهم و مواصلاتی بین چهارراه یزدباف در بلوار جمهوری اسلامی و خیابان انقلاب در دستور کار منطقه یک شهرداری یزد قرار گرفته است، بیان کرد: برای زیرسازی آسفالت، روشنایی، ایجاد رفیوژ میانی و فضای سبز این بلوار تاکنون ۱۰۰ میلیارد ریال نیز هزینه شده است که انشاالله باند دوم آن نیز تا پایان سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

وی هدف اصلی از احداث بلوار شهدای امیرآباد را کاهش بار ترافیکی بلوار جمهوری و همچنین تسهیل عبور و مرور از خیابان انقلاب به بلوار جمهوری می باشد بیان و اظهار امیدواری کرد: انشاالله با اتمام آزادسازی صورت گرفته، پروژه عمرانی این بلوار نیز در سال جاری نهایی خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *