ورود خیرین به آبرسانی امری ارزشمند و حائز اهمیت است

لینک کوتاه

مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان یزد ورود خیرین به آبرسانی را امری ارزشمند و حائز اهمیت عنوان کرد.

به گزارش طلوع یزد، جلال علمدار مدیر شرکت آب و فاضلاب استان یزد به مناسبت آغاز به فعالیت مجمع خیرین آبرسان استان یزد گفت: با توجه به اهمیت تامین آب پایدار و سالم در شهرها و روستاها و همچنین دشواری امر آبرسانی، استفاده از ظرفیت و همراهی خیرین ضرورت است.

او با قدردانی از حمایت و مساعدت استانداری و ثبت و اسناد یزد برای به ثبت رسیدن مجمع خیرین آبرسان استان یزد افزود: روستاهایی در استان وجود دارند که نیازمند تامین آب پایدار هستند و برای تحقق این هدف مهم نیازمند استفاده از ظرفیت خیرین سراسر استان و کمک های مردمی می باشند .

مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان یزد با بیان اینکه ورود خیرین در امر آبرسانی به روستاها و شهرها امری مبارک و اقدامی ارزشمند است ادامه داد: تشکیل این مجمع می تواند گامی در راستای توسعه ی آبادانی شهر و روستاها باشد و امید است با بهره گیری از این ظرفیت شاهد آثار آن در توسعه روز افزون شهرها و روستاها باشیم.

علمدار گفت: مجمع خیرین آبرسان استان با هدف تامین کننده منابع مالی مورد نیاز برای اجرای پروژه های آبرسانی در مناطق کمتر توسعه یافته و نیازمند به احداث، بازسازی شبکه های آبرسانی، تعریف و به ثبت رسیده است.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *