سردار زارع کمالی فرمانده سپاه الغدیر استان یزد:

استفاده حداکثری از استعدادهای کارگران برای تحقق جهش تولید

لینک کوتاه

به گزارش طلوع سطد به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد: سردار حسین زارع کمالی با حضور در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد با محمدرضا فلاحتی مدیرکل این اداره دیدار و گفتگو کرد.
وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با کارگران کشور گفت: با توجه به فرمایشات معظم له کشور درگیر جنگ مستقیم اقتصادی است و کارگران سردمداران این جنگ هستند.
وی با تاکید بر آمادگی سپاه و مجموعه بسیج استان در جهت تحقق بیانات مقام معظم رهبری گفت: استعدادها و نخبه های فراوانی در جامعه کارگری استان وجود دارد که این استعداد نیاز به توجه، شناخته شدن و استفاده حداکثری از ظرفیت آن در جهش تولید است.
سردار زارع کمالی همچنین بسیج کارگری و شکل گیری پایگاه مقاومت بسیج در واحدهای تولیدی را از ظرفیت هایی برشمرد که می توان در جهت ارتقاء سطح فرهنگی، اجتماعی و… کارگران مورد استفاده قرار گیرد.
وی توجه به حقوق و مزایای کارگران و رسیدگی به معیشت آنها را از اولویت های کارفرمایان برشمرد و افزود: دستگاه های اجرایی نیز باید دغدغه هایی که برای یک کارفرما در حوزه تولید به وجود می آیند بکاهند و بیشترین فکر کارفرما استفاده حداکثری از ظرفیت کارخانه جهت تولید و در نتیجه رسیدگی بیشتر به معیشت کارگران باشد.
در پایان این نشست فرمانده سپاه استان یزد با حضور در اتاق همکاران اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اهداء گل هفته کار و کارگر را به آنها تبریک گفت و خواستار ارائه خدمات بهتر به قشر شریف کارگر شد.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *