افتتاح 26 پروژه گاز رسانی در ایام‌الله دهه فجر

لینک کوتاه

سرپرست شرکت گاز استان یزد با بیان اینکه بیش از 99 درصد شهرها و 98 درصد روستاهای استان یزد گاز رسانی شده است گفت: در ایام‌الله دهه فجر 26 پروژه گازرسانی در سطح استان یزد افتتاح می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری طلوع یزد، حامد خواجوی هم‌زمان با شروع ایام‌الله دهه فجر در جمع اصحاب رسانه استان یزد با اشاره به اینکه شرکت گاز متولد انقلاب اسلامی ایران است، اظهار داشت: بیش از 99 درصد شهرها و 98 درصد روستاها و بیش از 9 هزار و 500 صنعت استان متصل به شبکه گاز شده‌اند و در حال حاضر بیش از 540 هزار نفر مشترک شرکت گاز استان یزد دارند.

وی ادامه داد: استان یزد از لحاظ رتبه‌بندی شرکت گاز استان‌ها، در رتبه چهارم است که بیش از 80 درصد مصرف گاز آن در بخش صنعت است.

سرپرست شرکت گاز استان یزد با بیان اینکه ایمنی در مباحث گاز بسیار اهمیت دارد تصریح کرد: با توجه‌ به رعایت مسائل ایمنی توسط شرکت گاز استان یزد، موضوع گازرسانی به دو شهرستان بزرگ استان سیستان و بلوچستان بر عهده استان یزد گذاشته شده است.

خواجوی با بیان اینکه در استان یزد بالغ بر 480 هزار مشترک خانگی موجود است خاطرنشان کرد: 727 روستای استان و 24 شهر مباحث گاز رسانی آن بر عهده شرکت گاز است و خوشبختانه جریان گاز در تمام 365 روز سال با همت و خدمت‌رسانی 150 اکیپ گاز رسانی بدون‌ هیچ لحظه‌ای توقف در حال انجام است.

وی با تأکید بر اینکه طول شبکه گاز شهری و روستایی استان یزد بیش از 12 هزار کیلومتر است، تصریح کرد: شرکت گاز استان یزد وظیفه تامین 29 نیروگاه را نیز بر عهده دارد.

خواجوی در ادامه به افتتاح 26 پروژه در دهه فجر سال جاری اشاره کرد و گفت: اعتبار اختصاص یافته برای این پروژه‌ها بالغ بر 4 هزار میلیارد ریال است که مهمترین این پروژه‌ها شامل گاز رسانی به برخی روستاهای شهرستان بهاباد، اردکان و خاتم  و برخی پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان‌های مختلف استان است.

سرپرست شرکت گاز استان یزد ادامه داد: بالغ بر یک هزار میلیارد تومان بدهی صنایع استان یزد به شرکت گاز استان یزد است که این بدهی هر ساله به‌مرور دریافت، می‌شود.

خواجوی با تأکید بر اینکه معتقد هستیم باید، ارتباط با مردم داشت و عموم مردم را در جریان مسائل و محدودیت‌ها گذاشت تا بتوان اثرگذار بود، تصریح کرد: امسال علاوه بر اینکه به‌صورت مرتب به مشترکان پرمصرف از طریق پیامک اطلاع‌رسانی شده و به عموم مردم نیز بالای 3 میلیون پیامک اطلاع‌رسانی ارسال شده است.

خواجوی در مورد محدودیت‌های اعمال شده در صنایع استان یزد برای زمستان سال جاری گفت: در زمستان سال جاری برای واحدهای صنعتی سیمان، فولاد، آجر،  کاشی و سرامیک، صنایع بزرگ، قند و شکر محدودیت‌هایی اعمال شد که در مجموع بین 520 واحد صنعتی استان محدودیت‌هایی در زمینه مصرف برای آنها اعمال شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *