فلاحتی خبر داد:

رقابت 45 نفر در سومین جشنواره فرهنگی، ورزشی کارگران کم بینا و نابینا استان یزد

لینک کوتاه

سومین جشنواره فرهنگی، ورزشی کارگران کم بینا و نابینای استان یزد در مجموعه فرهنگی، ورزشی و رفاهی کارگران استان برگزار شد.

به گزارش طلوع یزد به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار ورفاه اجتماعی استان یزد: سومین جشنواره فرهنگی، ورزشی کارگران کم بینا و نابینای استان یزد در مجموعه فرهنگی، ورزشی و رفاهی کارگران استان برگزار شد.

محمدرضا فلاحتی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در این رابطه گفت: یکی از وظایف وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حوزه ورزشی توسعه امکان ورزش کارگری و ارائه خدمات ارزان به کارگران می باشد.

وی با بیان اینکه برای سومین بار در جشنواره فرهنگی، ورزشی کارگران کم بینا و نابینای استان در حال برگزاری است افزود: در این زمینه تقریباً جزو استان های پیشتاز هستیم و برنامه های مختلف ورزشی از برگزاری پویش دوشنبه های ورزش کارگری، سومین دوره برگزاری المپیاد ورزش کارگری استان و مسابقات مختلفی که در مناسبت های مختلف برای این قشر شریف تدارک دیده می شود همگی در راستای سلامت روحی و جسمی کارگران است.

فلاحتی با بیان اینکه سومین دوره این جشنواره با هدف استعدادیابی و ایجاد شور و شعف در بین کارگران کم بینا و نابینای جامعه کارگری برنامه ریزی و اجرا شد، گفت: این سری برنامه ها باعث ایجاد انگیزه برای این قشر جامعه است که خروجی آن در حوزه کاری و خانوادگی آنها نمود می یابد.

این جشنواره به منظور ایجاد شور و نشاط میان کارگران روشندل استان یزد برگزار شد که بیش از 45 نفر از کارگران کم بینا و نابینای استان در رشته های پرتاب توپ مدیسن بال، طناب زنی و طناب کشی در بخش های خواهران و برادران در مجموعه فرهنگی، ورزشی و رفاهی کارگران به رقابت پرداختند.

در پایان به نفرات برتر هر رشته (اول 30 میلیون ریال، دوم 20 میلیون ریال و سوم 10 میلیون ریال) جوایزی اهدا شد.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *