شهردار یزد:

از تولیدات فاخر و ارزشمند فرهنگی در عرصه سینما و تلویزیون حمایت می کنیم

لینک کوتاه
محی الدینی

شهردار یزد در دیدار با محسن علی اکبری تهیه کننده برجسته سینمای ایران، گفت: شهرداری یزد آمادگی خود را برای حمایت از تولیدات فاخر و ارزشمند فرهنگی در عرصه سینما و تلویزیون اعلام می کند.

به گزارش طلوع یزد، ابوالقاسم محی الدینی شهردار یزد با بیان این که نسل جوان و نوجوان امروز تشنه هنر متعالی و آشنایی با مفاخر فرهنگی ـ مذهبی خود هستند، گفت: بدون شک مخاطب فهیم از تولیدات ارزشمند سینمایی و تلویزیونی و همچنین سریال‌های فاخر با محوریت فرهنگ، تاریخ و دین استقبال می کند و این نسل تشنه بهره بردن و الگو گرفتن از زندگی این بزرگان هستند.
محی الدینی گفت: با وجود تولیدات متعددی که در زمینه های فرهنگی، تاریخی انجام شده، هنوز شخصیت های برجسته دینی و تاریخی زیادی هستند که متاسفانه از دیدها مغفول مانده اند.
وی تصریح کرد: استعدادها و ظرفیت های بزرگی در استان و شهر یزد در عرصه های مختلف سینمایی و تلویزیونی وجود دارد که جا دارد تولیدکنندگان و کارگردانان برجسته کشوری با نگاه ویژه ای به این موضوع نگاه کنند.
شهردار یزد پژوهشگران، نویسندگان، کارگردانان و بازیگران و دیگر هنرمندان توانمند یزدی را شایسته عرضه در بالاترین سطوح ملی دانست و افزود: علاوه بر ظرفیت های انسانی، معماری بی نظیر این شهر و کویرها مکان مناسبی برای تولیدات سینمایی به ویژه تاریخی ـ مذهبی می باشد.
گفتنی است محسن علی‌اکبری دارای مدرک درجه یک هنری از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد که می توان از آثار برجسته وی به تهیه کنندگی فیلم اصحاب کهف و سریال های مریم مقدس، مردان آنجلس و ایوب پیامبر اشاره کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *