معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان یزد:

جرائم و تخلفات انتخاباتی در فضای حقیقی و مجازی مورد رصد قرار می گیرد

لینک کوتاه

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان یزد، از رصد جرائم و تخلفات انتخاباتی در فضای حقیقی و مجازی خبر داد و گفت: ایجاد زمینه های برگزاری انتخابات با شکوه مد نظر متولیان امر باشد.

به گزارش طلوع یزد، محمدحسین رحیمی زاده در اولین نشست شورای پیشگیری از وقوع جرائم و تخلفات انتخاباتی استان یزد، افزود: طبق دستورالعمل واصله از مرکز، همه حوزه های قضایی ملزم به تشکیل ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی هستند و رئیس کل دادگستری استان، دادستان های شهرستان ها را به عنوان حقوقدان عضو هیئت های اجرایی منصوب نموده است.
وی امید آفرینی را زمینه ساز جلب مشارکت مردم در انتخابات ذکر کرد و بیان داشت: انتظار است نتایج حاصله از اقدامات مدیریتی و عملکردهای مثبت با استفاده از ظرفیت رسانه و با ظرافت در اختیار مردم قرار گیرد.
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان یزد از بررسی جرائم و تخلفات پر تکرار در انتخابات گذشته در جلسات آتی خبر داد و ابراز داشت: بررسی راهکارهای جلوگیری از تکرار جرائم و تخلفات با استفاده از آمار و اطلاعات انتخابات گذشته و تجربه متولیان انتخابات در سنوات قبل، اقدامی اثر گذار است که در دستور کار قرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *