تذکر دکتر جوکار به وزیر راه و شهرسازی:

حق زائران امام رضا (ع) این رفتار نبود/ حادثه قطار مشهد – یزد ناشی از سهل‌انگاری و ضعف مدیریت بوده است

لینک کوتاه
جوکار

دکتر جوکار در تذکری به وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه حق زائران امام رضا (ع) این رفتار نبود، گفت: حادثه قطار مشهد – یزد ناشی از سهل‌انگاری و ضعف مدیریت بوده است.

به گزارش طلوع یزد، دکتر محمد صالح جوکار نماینده مردم شریف یزد، اشکذر و بخش ندوشن و رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی ظهر امروز در تذکری به وزیر راه و شهرسازی با تسلیت جانباختن جمعی از هموطنانمان در حادثه واژگونی قطار مشهد – یزد، گفت: از درگاه خداوند متعال طلب غفران الهی برای جانباختگان این حادثه و طلب صبر و اجر برای خانواده این عزیزان و مصدومان دارم.
وی با اشاره به اینکه حادثه واژگونی قطار مشهد به یزد واقعا دلخراش بود، اظهار داشت: حق زائران امام رضا (ع) نبود که اینگونه با آنها رفتار شود.
جوکار اظهار داشت: اگر مدیریت کارآمد داشتیم شاهد این اتفاق نبودیم و یقیناً سهل‌انگاری، ضعف مدیریت و ترک عمل کاملاً در این زمینه مشهود است، لذا انتظار داریم وزیر محترم راه و شهرسازی پیگیری کند که کمیسیون بررسی سوانح ریلی که متأسفانه در درون ساختار راه آهن است و تعارض منافع دارد، به طور مستقل و بدون گرایش و ملاحظات سازمانی موضوع را پیگیری و نتیجه را به مردم عزیز و قوه قضائیه اعلام کند.
رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: یقیناً برخورد جدی دستگاه قضایی نسبت به مقصرین حادثه علاوه بر کاهش آلام خانواده‌های داغدیده، درس عبرتی برای مدیران نالایق باشد که نسبت به مسئولیت خویش پاسخگو نیستند و نظارت کامل بر کار خود ندارند.
نماینده مردم شریف یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: امیدوارم در این راستا اقدامات جدی از سوی مجلس شورای اسلامی و کمیسیون عمران صورت گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *