رئیس بسیج سازندگی استان یزد:

جهادگران، مردانی بی ادعا که محرومیت از چهره روستا‌ها می‌زدایند/ رزمایش 200 گروه جهادی در یزد

لینک کوتاه

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان یزد گفت: امروز جهادگران بی ادعا و مخلصانه طلایه داران جبهه سازی خدمت رسانی و محرومیت زدایی هستند که در راستای تحقق اهداف جبهه مقاومت به امت اسلامی خدمت رسانی می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری طلوع یزد، سرهنگ مجید صادقی، مسئول سازمان بسیج سازندگی استان یزد ضمن تاکید بر اهمیت معنویت افزایی و بصیرت افزایی برای نسل جوان، گفت: امروز شجره طیبه بسیج عرصه ای برای پرورش نسل مومن و انقلابی است که ضمن حضور فعال و همه جانبه در عرصه های مختلف، همواره آماده  دفاع از انقلاب اسلامی هستند.

وی با بیان اینکه استان یزد مهد پرورش 4000 شهید والامقام بوده است، افزود: امروز نیز جوانان این خطه با اخلاص و روحیه خستگی ناپذیر در قالب گروه های جهادی بسیج فعالانه در عرصه خدمت رسانی به مردم و اقشار محروم فعالیت می کنند.

سرهنگ صادقی با بیان اینکه گروه های جهادی بسیج در هر عرصه ای که موردنیاز کشور بوده است برای کمک به مردم پیشقدم بوده اند، گفت: رزمایش جهادگران فاطمی  روز 17 اردیبهشت ماه همزمان با سالروز تاسیس بسیج سازندگی با حضور 200گروه های جهادی در سراسر استان یزد با رمز یا «فاطمه زهرا(س)»برگزار شد، که در ابتدای تشکیل گروه‌های جهادی عمدتا فعالیت آن‌ها در محور عمرانی بود، اما در حال حاضر گروه‌های تخصصی جهادی تشکیل که براساس نیاز به مناطق محروم اعزام و به خدمت رسانی می‌پردازند.

مسئول بسیج سازندگی استان یزد یکی از اقدامات ابتکاری استان یزد را برگزاری قرارگاه جهادی در منطقه محروم شهرستان خاتم ذکر و تصریح کرد: این اقدام ابتکاری برای اولین بار با هدف آشنایی با کار قرارگاهی و همچنین به علت محرومیت منطقه خاتم برگزار تا بتوان به صورت متمرکز هم کار قرارگاهی را تمرین و هم به مشکلات و مسائل این منطقه محروم پرداخت و به همین علت این اردوی جهادی به مدت ۳ روز از تاریخ ۲۰ لغایت ۲۲ اردیبهشت در منطقه خاتم برگزار شد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *