مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد؛

هنرمندان یزد در عرصه جهاد تبیین در حوزه های ملی و بین المللی اثرگذار باشند

لینک کوتاه

عابدی با اشاره به نقش هنرمندان در جامعه گفت: هنرمندان بایستی در عرصه جهاد تبیین در حوزه های ملی و بین المللی اثرگذار باشند.

به گزارش پایگاه خبری طلوع یزد به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ،احسان عابدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد در مراسم دیدار اصحاب فرهنگ و هنر با استاندار یزد گفت: امروز در شرایطی هستیم که اقتصاد و معیشت بیشتر از گذشته بر همه شئون زندگی ما سایه افکنده و اقشار و صنوف مختلف را درگیر خود کرده است.
وی افزود: بیماری کرونا نیز باعث تعطیلی بسیاری از فعالیت ها در جامعه شد که رکود در اصناف و مشاغل مختلف را به همراه داشت اما در این میان قشر فرهنگ و هنر بیشتر از اقشار دیگر جامعه متضرر شدند.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد ادامه داد: بسیاری از این مشکلات و ناملایمتی ها باعث نشد که هنرمندان از راه خود صرف نظر کنند و راهشان را ادامه دادند و امروز نیز هنر مسئولان حمایت از این قشر است و امیدواریم بتوانیم با تعدد رویدادهای فرهنگ و هنری بار دیگر شاهد رونق در حوزه فعالیت های فرهنگی و هنری باشیم.
عابدی بیان کرد: هنرمندان ما در عرصه جهاد تبیین می توانند اثر گذار باشند زیرا دل در گرو فرهنگ ایرانی و اسلامی و انقلاب دارند و می توانند رقم زننده بسیاری از اتفاقات خوب و ثبت کننده آثار خوب در عرصه های ملی و بین المللی باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *