تحقق هدف نقره‌ای فعال‌سازی مشتریان راکد توسط مدیریت شعب استان یزد

لینک کوتاه

مجامع استانی بانک، با حضور دکتر «غلامرضا فتحعلی» مدیرعامل، اعضای هیأت‌عامل و مدیر شعب استان یزد با هدف بررسی عملکرد این استان در شاخص‌های کارت امتیازی متوازن (BSC)، مدیریت اثربخشی کل (ETM) و مدیریت عملکرد سازمانی (EPM)، مقایسه بودجه و عملکرد، تحقق اهداف برنامه جامع راهبردی و اجرای طرح‌های نوآورانه، پیشرفت پروژه‌های راهبردی و سامانه مدیریت وظایف برگزار شد.

🔸 بر اساس گزارش عملکرد، مدیریت شعب استان یزد در دوره ارزیابی شش‌ماهه، تمرکز ویژه‌ای بر صدور چک‌های دیجیتال داشته و روند استفاده از این خدمت در میان مشتریان استان رشد قابل‌توجهی داشته است.

🔸 همچنین این استان موفق شده هدف نقره‌ای در شاخص‌های درصد فعال‌سازی مشتریان راکد و سرانه تراکنش به ازای هر مشتری را محقق کند.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *