برگزاری دوره آموزشی استانداردهای ایزو در آبفای یزد

لینک کوتاه

دوره آموزشی استانداردهای بین‌المللی ایزو 10002 و ایزو 10004 با هدف ارتقای سطح خدمات، نظام‌مند شدن فرآیندهای رسیدگی به شکایات و پایش رضایت مشترکان، با حضور دفاتر تخصصی و مشاوران در شرکت آب و فاضلاب استان یزد برگزار شد.

به گزارش پایگاه طلوع یزد،مهدی دهقان، مدیر مرکز مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) شرکت آبفای استان یزد در حاشیه برگزاری این دوره آموزشی گفت: استقرار استانداردهای ایزو 10002 و ایزو 10004 نقش تعیین‌کننده‌ای در ارتقای کیفیت خدمات و افزایش رضایتمندی مشترکان خواهد داشت.

او با بیان اینکه اجرای این استانداردها موجب می‌شود سازوکارهای شفاف و نظام‌مندی برای دریافت و رسیدگی به شکایات فراهم شده و امکان پایش دقیق و مستمر رضایت مشتریان ایجاد شود، افزود: این روند به شناسایی نقاط قوت و ضعف خدمات منجر شده و زمینه بهبود مستمر و افزایش اعتماد مشترکان را فراهم می‌کند.

مدیر مرکز مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) شرکت آبفای استان یزد اظهار داشت: این دوره آموزشی دو روزه با حضور مشاور تخصصی و با مشارکت دفاتر بهبود عملکرد، روابط عمومی، بازرسی و مرکز مدیریت ارتباط با مشتریان برگزار شد و طی آن الزامات، مفاهیم و فرآیندهای اجرایی دو استاندارد بین‌المللی مورد بررسی قرار گرفت.

دهقان در پایان تأکید کرد: پیاده‌سازی این استانداردها گامی اساسی در جهت تحقق اهداف شرکت‌های آب و فاضلاب برای ارتقای سطح رضایتمندی مشترکان و استقرار کامل نظام مدیریت ارتباط با مشتریان است.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *