مرکز ارتباط با مشتریان آبفای استان یزد؛ دروازه جامع خدمات‌رسانی به مشترکین

لینک کوتاه

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد با تشریح خدمات مرکز مدیریت ارتباط با مشتریان، از آمادگی کامل این مرکز برای پاسخگویی و رسیدگی به نیازها و خدمات فروش و پس از فروش، حوادث، پیگیری شکایات و انتقالات بصورت شبانه روزی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری طلوع یزد،جلال علمدار مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد با معرفی مرکز مدیریت ارتباط با مشتریان و درگاه  تلفنی ۱۲۲ به‌عنوان مرجع اصلی ارتباط شهروندان با آبفا، گفت: این مرکز  ارائه خدمات گسترده و متنوع، دسترسی آسان و سریع مشترکین به همه امور حوزه آب و فاضلاب را فراهم کرده است.

او افزود: درگاه تلفنی ۱۲۲ به‌عنوان دروازه جامع خدمات‌رسانی آبفا، در هفت بخش اصلی طراحی شده که شامل اعلام حوادث شبکه آب، مشکلات شبکه فاضلاب، پرداخت قبوض و اعلام رقم کنتور، خدمات فروش و پس از فروش ، ثبت و پیگیری انتقادات و شکایات، اعلام مصرف غیرمتعارف و گزارش انشعابات غیرمجاز و گشت آب همچنین دریافت سوالات متداول و ارتباط مستقیم با کارشناسان راهنمایی و پاسخگویی در تمامی ساعات شبانه روز و تمامی ایام هفته می باشد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد با تأکید بر اهمیت تسهیل دسترسی شهروندان به خدمات، تصریح کرد: راه‌اندازی و توسعه این مرکز  در راستای افزایش رضایتمندی مشترکین، کاهش مراجعات حضوری و تسریع در روند رسیدگی به درخواست‌ها و مشکلات صورت گرفته است.

علمدار خاطرنشان کرد: درگاه ۱۲۲ به‌عنوان پل ارتباطی اصلی بین شهروندان و شرکت آبفا، به صورت شبانه‌روزی و در تمامی ایام هفته آماده خدمت‌رسانی است و نقش مهمی در ارتقای کیفیت خدمات و شفافیت پاسخگویی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *