اطلاعیه مهم درباره تماس با سامانه ۱۲۱ در روزهای اوج مصرف برق

لینک کوتاه

با توجه به افزایش مصرف برق در فصل تابستان و احتمال بروز خاموشی‌های خانگی، تماس‌های مردمی با سامانه تلفنی ۱۲۱ (فوریت‌های برق) به‌طور قابل‌توجهی افزایش یافته و در برخی ساعات، خطوط این سامانه ممکن است اشغال باشند و مدت زمان انتظار برقراری تماس طولانی شود.
⚡️از شهروندان گرامی درخواست می‌شود در صورت مواجهه با اشغالی خطوط، از دو روش جایگزین زیر برای ثبت سریع درخواست‌های خود استفاده نمایند:

۱.ثبت مکانیزه درخواست از طریق سامانه ۱۲۱: در زمان تماس با شماره ۱۲۱، بدون نیاز به گفت‌وگو با کارشناس پاسخگو، می‌توانید با انتخاب دکمه ۱ و اعلام مکانیزه قطعی برق با استفاده از وارد نمودن شناسه قبض محل مورد نظر، درخواست خود را به‌صورت خودکار ثبت نمایید. اطلاع از شناسه قبض و ثبت آن برای یکبار در سامانه کافی است.
۲. استفاده از اپلیکیشن برق من: با نصب و استفاده از اپلیکیشن “برق من”، می‌توانید به‌سادگی خاموشی‌ها را گزارش کرده و سایر خدمات مرتبط با برق را پیگیری نمایید.

همراهی شما در مدیریت بهتر تماس‌ها و رسیدگی سریع‌تر به درخواست‌ها، نقش مؤثری در بهبود خدمات‌رسانی خواهد داشت.

روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان یزد

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *