اطلاعیه مهم درباره تماس با سامانه ۱۲۱ در روزهای اوج مصرف برق

با توجه به افزایش مصرف برق در فصل تابستان و احتمال بروز خاموشیهای خانگی، تماسهای مردمی با سامانه تلفنی ۱۲۱ (فوریتهای برق) بهطور قابلتوجهی افزایش یافته و در برخی ساعات، خطوط این سامانه ممکن است اشغال باشند و مدت زمان انتظار برقراری تماس طولانی شود.
⚡️از شهروندان گرامی درخواست میشود در صورت مواجهه با اشغالی خطوط، از دو روش جایگزین زیر برای ثبت سریع درخواستهای خود استفاده نمایند:
۱.ثبت مکانیزه درخواست از طریق سامانه ۱۲۱: در زمان تماس با شماره ۱۲۱، بدون نیاز به گفتوگو با کارشناس پاسخگو، میتوانید با انتخاب دکمه ۱ و اعلام مکانیزه قطعی برق با استفاده از وارد نمودن شناسه قبض محل مورد نظر، درخواست خود را بهصورت خودکار ثبت نمایید. اطلاع از شناسه قبض و ثبت آن برای یکبار در سامانه کافی است.
۲. استفاده از اپلیکیشن برق من: با نصب و استفاده از اپلیکیشن “برق من”، میتوانید بهسادگی خاموشیها را گزارش کرده و سایر خدمات مرتبط با برق را پیگیری نمایید.
همراهی شما در مدیریت بهتر تماسها و رسیدگی سریعتر به درخواستها، نقش مؤثری در بهبود خدماترسانی خواهد داشت.
روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان یزد