معاون توسعه مردمی کمیته امداد استان یزد اعلام کرد:

در ماه مبارک رمضان ۶۰۰۰ نیکوکار یزدی به جمع حامیان اکرام ایتام و محسنین پیوستند

لینک کوتاه

در ماه مبارک رمضان امسال ۶۰۰۰ نیکوکار یزدی حمایت ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد در سطح استان در قالب طرح‌های اکرام ایتام و محسنین را برعهده‌گرفته و به جمع حامیان پیوستند.

به گزارش طلوع یاد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، علی اکبر سلمانی معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان یزد بابیان اینکه در ماه مبارک رمضان به‌ویژه در شب‌های قدر دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری سطح استان یزد نسبت به ثبت‌نام از حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین اقدام کردند گفت: در ماه مبارک رمضان امسال۶۰۰۰ نیکوکار یزدی حمایت   ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد در سطح استان را در قالب طرح‌های اکرام ایتام و محسنین برعهده‌ گرفته‌اند و به جمع حامیان پیوستند.

وی افزود: مهرورزان یزدی می‌توانند با پرداخت ماهیانه حداقل ۵۰ هزار تومان حمایت فرزندان معنوی خود را بر عهده بگیرند و در این کار خداپسندانه شرکت کنند.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان یزد یادآور شد: مردم نیکوکار استان یزد می‌توانند همچنان علاوه بر مراجعه حضوری به دفاتر این نهاد و همچنین مراکز نیکوکاری سطح استان برای مشارکت در طرح‌های اکرام ایتام و محسنین از طریق سامانه اینترنتی ekram.emdad.ir نیز نسبت به ثبت‌نام و حمایت ایتام و فرزندان نیازمند موردنظر خود اقدام کنند.

وی یادآور شد: ۵۵۰۰ یتیم و فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد در سطح استان از حمایت ۲۹۰۰۰هزار حامی نیکوکار در قالب طرح‌های اکرام ایتام و محسنین بهره‌مند هستند

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *