نصب بیش از99 درصد چاههای کشاورزی خاتم و مروست به کنتورهوشمند آب و برق

لینک کوتاه
کنتور هوشمند

رییس اداره منابع آب شهرستان های خاتم و مروست از مجهز شدن نود و نه هشت دهم (99.8) درصد چاههای کشاورزی این دو شهرستان به کنتورهوشمند خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری طلوع یزد به نقل از  روابط عمومی شرکت آب منطقه ای یزد “مهدی حیدری” با اعلام این خبرافزود: از 530 حلقه چاه کشاورزی فعال دارای قابلیت نصب کنتورهوشمند آب و برق در این دوشهرستان، 529 چاه مجهز به کنتورشده است.

وی همچنین ازنصب 69درصدی کنتورهوشمند برروی چاههای صنعت و خدمات خبر داد و گفت: از 58 حلقه چاه صنعت وخدمات فعال، 40 حلقه به کنتورهوشمند آب و برق مجهز شده است.

حیدری با اشاره به اقدامات حفاظتی این اداره در سال گذشته افزود:81 مورد اقدام حفاظتی از جمله شناسایی و پر و مسدود نمودن چاههای غیرمجاز، پلمپ منصوبات و قطع برق، قطع و جمع آوری خط انتقال غیرمجاز آب، کشیدن منصوبات غیرمجاز، توقیف دستگاه و ادوات حفاری غیرمجاز انجام شده است.

وی تقلیل منصوبات و کاهش آبدهی را 14 مورد عنوان کرد و حجم صرفه جویی ناشی از این اقدام را 769هزار و546 متر مکعب اعلام کرد.

برگزاری 2جلسه شورای حفاظت، 2 جلسه میز خدمت، 181 مجوز صادره در سامانه ساماب به منظور جبران کاهش آبدهی چاههای مجاز کشاورزی، صنعت و خدمات و شرب، 139 مجوز صادره رفع عیب و تعمیر پمپ و لوله، تامین آب 59 واحد به حجم 268هزار و 512مترمکعب متر مکعب، بازدید از 1619 منابع آبی و تعداد 1460 کالیبراسیون کنتور هوشمند آب و برق را از دیگر اقدامات این اداره در سال گذشته برشمرد.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *