مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های استان تاکید کرد:

ضرورت داشتن شرایط مطلوب واحد تولیدی سازمان همیاری از لحاظ زیست محیطی

لینک کوتاه

محمدرضا عظیمی زاده مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های استان یزد در مراسم کاشت ١٠٠٠ اصله نهال زیتون که در مجموعه تولید شن و ماسه ، آسفالت و بتن سازمان همیاری واقع در منطقه چم تفت به یاد شهدای همیشه جاوید استان و در وسعت بیش از یک هکتار برگزار شد، گفت: واحد تولیدی چم سازمان ‌همیاری باید از لحاظ زیست م...

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های استان پس از کاشت نهال زیتون در واحد تولیدی چم ، تصریح کرد: برای اینکه این واحد تولیدی از لحاظ زیست محیطی و آلایندگی هایی که به علت غبار ناشی از تولیدات شاهد ‌آن بودیم، مزاحمتی برای جاده و سکونت‌گاه های اطراف نداشته باشد، با هماهنگی با مجموعه محیط زیست استان و شهرستان تفت در فاز اول اقدام به کاشت ١٠٠٠ اصله نهال زیتون در وسعت بیش از یک هکتار ‌گردید.
عظیمی زاده خاطرنشان کرد: عملیات کاشت نهال و درخت در فازهای بعدی در واحد تولیدی ‌چم ادامه خواهد داشت و با انجام این مهم شرایط مطلوبی هم از لحاظ ‌حفظ سلامت مردم ، سیما و منظر و هم کاهش قابل توجه آلایندگی های این مجموعه تولیدی، خواهیم داشت.

مجموعه تولید شن و ماسه ، آسفالت و بتن سازمان همیاری شهرداری های استان یزد واقع در منطقه چم تفت با سابقه تولید بیش از ۳۰ سال در حال حاضر بیش از ۲۰ محصول بتنی، انواع دیوارهای پیش ساخته بتنی در متراژ های مختلف، آسفالت ‌و انواع شن و ماسه را تولید می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *