در این پیام آمده است:

پیام قدردانی دکتر جوکار از حضور بی نظیر مردم شریف استان یزد در راهپیمایی 22 بهمن

لینک کوتاه
22 بهمن

دکتر محمدصالح جوکار در پیامی از حضور بی نظیر و چشمگیر مردم دارالعباده در راهپیمایی 22 بهمن قدردانی کرد.

به گزارش طلوع یزد، مردم همیشه در صحنه استان یزد امروز در جشن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی همراه و هم نوا با مردم سراسر کشور با حضور گسترده و باشکوه خود در راهپیمایی این روز بار دیگر حماسه‌ای بیادماندنی را رقم زده و سراسر این سامان تاریخی را به صحنه نمایش ایستادگی خویش در دفاع از آرمان متعالی انقلاب اسلامی تبدیل کرده و خالق صحنه های کم نظیری از اتحاد و همبستگی گردیدند که حقیقتاً شایسته شکرگزاری و تجلیل است.

این حماسه یک ماه پس از استقبال تاریخی از رئیس جمهور مردمی رخ داد و حاوی پیامی برای دشمنان انقلاب و نظام جمهوری اسلامی است که ملت شریف ایران با وجود تنگناهای اقتصادی دست از آرمان ها و ارزش‌های اسلامی و حمایت از نظام جمهوری اسلامی و اسلام نخواهد کشید.

اینجانب، از آحاد مردم شریف استان بویژه خانواده های معظم شهداء و ایثارگران، ائمه محترم جمعه، علما و روحانیت معزز، کشاورزان و روستائیان عزیز، اعضای محترم شورای اسلامی شهرها و روستاها، شهرداران و دهیاران، فرهنگیان، اساتید، دانشجویان، هیئات مذهبی، کسبه و اصناف، اصحاب رسانه، نیروهای نظامی و انتظامی، کارکنان و مسئولین ادارات که با شرکت در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، جلوه های ماندگاری از حمایت مردم ولایتمدار استان از نظام جمهوری اسلامی و تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب اسلامی را به ثبت رساندند، تقدیر و تشکر می نمایم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *