پروژه بلوار پیامبر اعظم (ص) را تعیین تکلیف کنید/ مردم در بلاتکلیفی و سردرگم هستند

لینک کوتاه
ناصر حیدری

نائب رئیس شورای اسلامی شهر یزد در یکصدو پانزدهمین جلسه علنی شورا گفت: تأخیر در اجرای طرح بلوار پیامبر اعظم (ص) باعث سردرگمی ساکنین محل شده است و مردم گلایه مند هستند.

به گزارش طلوع یزد، حجت‌الاسلام حیدری ادامه داد: بعد از سالها بلاتکلیفی در اوایل دوره ششم به مردم قول داده شده بود طی ۳سال این طرح به اتمام برسد اما بعد از گذشت بیش از یک سال هنوز اتفاقی نیفتاده و لازم است این موضوع برای همیشه حل و فصل شود تا مردم از بلاتکلیفی خارج شود.
به گفته وی: به غیر از باغ ها و درختان بسیار زیادی که در این طرح از بین میرود، این محله بافت زنده ای دارد و شهروندان زیادی در آن ساکن هستند و با این بلاتکلیفی نمیتوانند خرید و فروش و یا ساخت و سازی انجام دهند.

سخنگو و نائب رئیس شورای اسلامی شهر یزد گفت: متأسفانه شهرداری نه اقدام به آزاد سازی و خرید املاک کرده و نه این طرح را حذف میکند.
تقاضا و درخواستی که از همکاران عزیز در شورای اسلامی شهر و شهرداری داریم بررسی مجدد این موضوع است که اگر اجرای این بلوار برای این محل ضرورتی ندارد،این طرح حذف شود.
در غیر این صورت هرچه سریع تر نسبت به اجرای این طرح اقدام فوری صورت پذیرد.

لازم به ذکر است؛ طرح بلوار پیامبر اعظم (ص) حدفاصل بلوار دانشجو (سه راه تعاون) تا خیابان آیت الله کاشانی (سه راه چمران) درنظر گرفته شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *