برگزاری اولین جشنواره «کالابوم» در راستای رونق بخشی به صنایع دستی

لینک کوتاه

اولین جشنواره طراحی صنایع دستی در راستای رونق بخشی و حمایت از تولیدات و صنایع داخلی در یزد برگزار می‌شود.

به گزارش طلوع یزد به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد «علیرضا ثواچه» با اشاره به این موضوع که در استان یزد هنرمندان زیادی در حوزه صنایع دستی فعالیت دارند، اظهار داشت: اولین جشنواره طراحی صنایع دستی با عنوان «کالابوم» در دو بخش آروانه و نفیس با محوریت طراحی کالای هویت بخش و با حفظ اصالت بومی استان در حال برگزاری است.

مدیر گردشگری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد با بیان اینکه این جشنواره یک نیاز مهم و اثربخش با نگاهی جامع در حوزه صنایع دستی کشور است، گفت: با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود در استان یزد در حوزه طراحی و تولید صنایع دستی، به درستی می‌توانیم قدمی درجهت رونق این صنعت و ترغیب مردم به خرید محصولات صنایع دستی ایجاد کنیم.

وی در ادامه افزود: در اختتامیه جشنواره کالابوم، برگزیدگان علاوه بر دریافت دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و جایزه نقدی، مورد حمایت ویژه نیز قرار خواهند گرفت.

گفتنی است جشنواره کالابوم توسط سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد و با همکاری معاونت صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان یزد در حال برگزاری است.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *