میز ارتباطات مردمی در دانشگاه علوم پزشکی یزد برگزار می شود

لینک کوتاه
میز ارتباط مردمی

همزمان با دومین سفر رئیس جمهور به یزد نمایندگان ویژه وزیر بهداشت، درمان و اموزش پزشکی نیز به این استان سفر کرده و با مردم دیدار می کنند.

به گزارش طلوع یزد، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یزد گفت: همزمان با دومین سفر رئیس جمهور به یزد، میز ارتباطات مردمی در دانشگاه علوم پزشکی یزد برگزار می شود.
دکتر خطیبی ادامه داد: مردم شریف استان می توانند روزهای چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه 21، 22 و 23 دی ماه از ساعت ۸ صبح الی ۱۸ عصر به صورت حضوری و چهره به چهره به دانشگاه علوم پزشکی واقع در میدان باهنر، ساختمان مرکزی دانشگاه علوم پزشکی یزد مراجعه کنند.
وی افزود: هم استانی های گرامی می توانند مشکلات خود در حوزه سلامت را با نمایندگان ویژه وزیر بهداشت، درمان و اموزش پزشکی در استان یزد در میان بگذارند.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یزد تصریح کرد: دکتر علیرضا رحیم نیا، مدیر کل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت در روز چهارشنبه 21 دی ماه و دکتر یونس پناهی، معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت در روزهای پنجشنبه و جمعه، 22 و 23 دی ماه به عنوان نماینده وزیر بهداشت در دانشگاه علوم پزشکی یزد حضور دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *