دقیق ترین آمار جمعیتی کشور در اختیار سازمان ثبت احوال/ برنامه ریزی صحیح برای آینده با إرائه به موقع آمار جمعیتی

لینک کوتاه

 

رئیس شورای اسلامی شهر یزد در یکصدو ششمین جلسه علنی شورا گفت: یکی از روش های برنامه ریزی، اطلاع از آمار و اطلاعات جمعیتی است، دقیق ترین آمار جمعیتی در اختیار سازمان ثبت احوال قرار دارد.

سیفی روز ثبت احوال را به تمام کارکنان خدوم ثبت احوال در سراسر کشور به ویژه شهر یزد تبریک گفت و مطرح کرد: سوم دی ماه ۱۲۹۷ اولین شناسنامه برای مردم کشور ایران صادر شده است و در همین خصوص شورای فرهنگی عمومی کشور این روز را به نام روز ثبت احوال اعلام کرد.

وی ادامه داد: از جمله وظایف مهم ثبت احول، ثبت ولادت و صدور شناسنامه، ثبت وفات و صدور گواهی، تعویض شناسنامه، ثبت ازدواج و طلاق، صدور گواهی ولادت برای اتباع خارجه، ایجاد پایگاه اطلاعات جمعیتی و صدور کارت شناسایی و ملی برای مردم و همچنین جمع آوری و تهیه آمار انسانی سراسر کشور و انتشار آن است.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد افزود: باتوجه به اینکه ثبت احوال منبع این آمار و اطلاعات دقیق و به روز است، تجزیه تحلیل این آمار و در اختیار قرار دادن آن ها به سازمان ها و نهاد های مربوطه مسئله مهمی است که امیدواریم در کشور و استان این تجزیه و تحلیل آماری در مواقع مشخص انجام و به طور مناسب و مطلوب در اختیار سازمان و نهاد های مربوطه قرار بگیرد تا با تبیین این آمار ها بتوانند در راستای آینده برنامه ریزی صحیح داشته باشند.

سیفی همچنین در خصوص بدرقه شهدای گمنام گفت: انتظار می روند مردم شهید پرور شهر یزد همچون استقبال چشمگیر شهدای گمنام، در مراسم بدرقه شهدای گمنام به آرامگاه ابدی و عهد و میثاق با آن غیور مردان حضور کم نظیری داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *