نشست مشترک مدیران کل مرکز اسناد و کتابخانه ملی استان و سازمان تبلیغات

لینک کوتاه

در جلسه ای با حضور مدیران دو سازمان راهکارهای همکاری مشترک بین مرکز اسناد و کتابخانه ی ملی استان و اداره تبلیغات شهرستان یزد مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در جلسه ای با حضور مدیران دو سازمان راهکارهای همکاری مشترک بین مرکز اسناد و کتابخانه ی ملی استان و اداره تبلیغات شهرستان یزد مورد بحث و بررسی قرار گرفت


به گزارش روابط عمومی مرکز اسناد و کتابخانه ی ملی استان یزد در این جلسه سعید زارع مدیر سازمان با بیان اینکه یکی از جوامع هدفگذاری سازمان متبوع خود به منظور آگاه سازی، اقناع سازی و اطلاع رسانی فعالیت های این مرکز در سطح جامعه علماء و روحانیون می باشند که لازم است هماهنگی ها و همکاری های لازم بین مرکز اسناد و کتابخانه ی ملی استان و سازمان تبلیغات اسلامی صورت گیرد افزود: این مرکز نیاز دارد تا با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی بسیاری از برنامه های خود از جمله مستند سازی آثار بیوت علماء یزد و انجام مصاحبه ی تاریخ شفاهی با این بزرگان را سرعت بخشد.
در ادامه حجه الاسلام مهدی دادآفرین رئیس اداره تبلیغات شهرستان یزد گفت: سازمان تبلیغات اسلامی آمادگی دارد تا از طریق تهیه ی بسته ای جامع از فعالیت های مرکز اسناد و کتابخانه ی ملی استان و توزیع آن بین مردم از طریق جامعه ی روحانیون و ائمه ی جماعات حلقه های میانی بین این مرکز و مردم را تقویت کند.
وی افزود: ارائه ی فعالیت های مرکز اسناد و کتابخانه ی ملی استان در برنامه های نرم افزاری سازمان تبلیغات، اعلام فراخوان به علماء و روحانیون از طریق سامانه ی پیامکی و برگزاری برنامه های مشترک تجربه نوردی با رویکرد ثبت و ضبط مصاحبه ی تاریخ شفاهی از علماء استان از جمله زمینه های همکاری با این مرکز در استان می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *