پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی پروژه فرهنگ‌سرای بهمن

لینک کوتاه

عضو شورای اسلامی شهر یزد و نماینده شورا در منطقه یک گفت: با حضور شهردار و معاونین در این منطقه از فرهنگ‌سرای بهمن بازدید شد، خوشبختانه حدود ۷۰ درصد کار عمرانی آن انجام شده است و به همت شورا، شهردار و مجموعه عمرانی شهرداری کار به سرعت درحال پیشرفت است.

به گزارش طلوع یزد، عضو شورای اسلامی شهر یزد گفت: حضور این فرهنگسرا در منطقه کمتر برخوردار صدر آباد باعث تحول منطقه می شود، فرهنگسرای بهمن مجموعه اداری ورزشی و فرهنگی محسوب می شود.

ابوترابی با اشاره به دیگر پروژه های عمرانی بیان کرد: کوچه امام حسین (ع) بلوار جمهوری به خیابان تبدیل شده است و زیرسازی آن انجام شده، جوی های آبی نیز در آن خیابان در نظر گرفته شده است تا در هنگام سیل برای هدایت آب ها کمک‌رسان باشند، این خیابان آماده سازی و بعد از آسفالت در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

ابوترابی تاکید کرد: با توجه به اینکه وضعیت کوچه های صدرآباد مناسب نیست و معابر نیز زیر سازی و آسفالت نشده است طی مصوباتی، ۶ونیم میلیارد بودجه برای آن اختصاص یافت تا حدود ۲۵ هزار متر مربع در ماه آتی در این محله آسفالت انجام شود.

به گفته وی همچنین یکی از مناطقی که دغدغه شورای ششم است شرایط نامناسب بلوار صابر یزدی است که زیبنده شهر یزد نیست به همین دلیل اعتباری بالغ بر ۳میلیارد برای ساماندهی بلوار در دستور کار قرار گرفت.

عضو شورای شهر اسلامی شهر یزد در پایان ابراز امیدواری کرد که با آغاز فعالیت طرح فرهنگسرای بهمن در منطقه صدر آباد، این منطقه رونق چشمگیری داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *