معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار یزد:

بسیج؛ نماد خدمت صادقانه بی منت به مردم است

لینک کوتاه

با حضور معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار، گردهمایی فرماندهان پایگاه های بسیج ادارات استان یزد به مناسبت هفته بسیج برگزار شد

به گزارش طلوع یزد به نقل از  اداره کل روابط عمومی استانداری یزد؛ جلسه گردهمایی فرماندهان پایگاه های بسیج ادارات استان یزد به مناسبت هفته بسیج با حضور مهندس علی اکبر عزیزی معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار برگزار شد.

مهندس عزیزی در این جلسه با اشاره به این مطلب که بسیج از بدو شکل گیری به فرمان امام خمینی (ره) منشأ خدمت رسانی به آحاد مردم بوده است گفت: بسیج نماد خدمت صادقانه بی منت به مردم است و با نگاه به تاریخ انقلاب اسلامی در میابیم که هر جا نیاز به ارائه خدمت و رفع مسائل بوده شجره طیبه بسیح ورود کرده و به حل آن مسائل پرداخته است.

وی افزود: ایثارگری های بسیجیان در دوران دفاع مقدس، دوران سازندگی و در همین دوسال گذشته ایام کرونا فراموش ناشدنی است و هرگز از حافظه تاریخ این مرزوبوم پاک نخواهد شد.

مهندس عزیزی، بسیج را آرمان بلند امام راحل و از بزرگترین دستاوردهای انقلاب اسلامی برشمرد و ابراز داشت:تفکر بسیجی همان تفکر ناب پیامبر گرامی اسلام (ص) است، که از آغاز بعثت تا به امروز به برکت انقلاب اسلامی، خون شهدا، تلاش‌های امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی، روز به روز درحال گسترش بوده و بحمدالله امروزه تفکر بسیجی نه تنها در مرزهای جمهوری اسلامی بلکه در کشورهای منطقه نیز تعمیق پیداکرده و موفقیت های را برای آنان رقم زده است.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به پیشرفت های علمی و نظامی کشور ابراز داشت: بسیاری از دستاوردهای علمی و نظامی کشور حاصل تلاش و علم دانشمندان بسیجی و ولایت مداری است که خود را در قبال مردم و ولایت مسئول می دانند.

معاون استاندار یزد در پایان توفیق خدمتگزاری در بسیج را موهبتی الهی دانست و گفت: این توفیق تنها به خادمان مخلص اعطاء گردیده تا در دنیا از ثمرات پر برکت این شجره طیبه و در آخرت از فیض عظیم رضوان الهی سیراب گردند.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *