رزمایش جهادگران فاطمی در استان یزد آغاز شد

لینک کوتاه
سازمان بسیج سازندگی سپاه الغدیر یزد

دومین رزمایش جهادگران فاطمی به ظرفیت ۱۵۰ گروه جهادی از اقشار مختلف مردم روز دوشنبه در استان یزد آغاز شد.

به گزارش طلوع یزد،اعضای گروه جهادی تخصصی اقشار مختلف بسیج به مدت ۲۰ روز در قالب یک برنامه مشخص با همکاری مردم و همراهی مسئولان در مناطق محروم به ارائه خدمات عمرانی، فرهنگی و درمانی می پردازند.

رییس سازمان بسیج سازندگی سپاه الغدیر یزد گفت: راه‌اندازی کلینیک خانواده در مناطق محروم، آغاز ساخت ۱۹ واحد مسکونی برای محرومان با همکاری خیران و مسئولان و افتتاح چهار گارگاه قالی‌بافی جزو برنامه اصلی رزمایش است.

سرهنگ علی اصغر سلمانی روز دوشنبه در حاشیه برگزاری رزمایش فاطمی ۲ افزود: افتتاح ۲ مرکز کارآفرینی و اشتغال و ایجاد ۱۰۰ اشتغال پایدار و همچنین تاسیس مدرسه اقتصاد مقاومتی صورت می‌گیرد.

وی اظهار کرد: تحقق شعار امسال و کمک به تولید، اشتغال و محرومیت زدایی با حضور و فعالیت به موقع گروه‌های جهادی جزو برنامه‌های مهم و محوری سپاه الغدیر و سازمان بسیج سازندگی یزد است که در استان پیگیری می‌شود.

این مسئول بیان کرد: جهادگران فاطمی با افتخار و عزت با حضور در مناطق مختلف محروم یزد و شهرستان‌ها و مناطق در کنار مسئولان اجرایی در راستای حل مشکلات عمرانی، فرهنگی اقتصادی ماموریت ملی و انقلابی خود را انجام می‌دهند.

سلمانی از همکاری مسئولان مناطق و همچنین فعالان فرهنگی و رسانه‌های گروهی برای انعکاس اخبار و گزارشات در سطح استان و توسط این سازمان قدردانی کرد و تداوم آن را به دلیل اهمیت موضوع و تحقق جهاد تبیین خواستار شد.

اولین مرحله رزمایش فاطمی گروه‌های جهادی یزد در ۱۵ اردیبهشت ماه امسال در قالب فعالیت ۲۰۰ گروه جهادی با موفقیت انجام شد.

استان یزد با یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت ۳۲۰ هزار بسیجی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *