دوره کارآفرینی بانوان؛

دوره یک روزه مشاوره کارآفرینی برای 150 بانوی یزدی

لینک کوتاه

بسیج جامعه زنان استان یزد با همکاری سازمان بسیج سازندگی اقدام به برگزاری دوره یک روزه کارآفرینی کرده است.

به گزارش پایگاه خبری قرارگاه سازندگی و اقتصاد مقاومتی سپاه الغدیر استان یزد؛مسئول سازمان بسیج سازندگی استان یزد گفت : یکی از برنامه ها و رسالت های مجموعه بسیج سازندگی توانمند سازی بانوان برای ایجاد اشتغال و کارآفرینی می باشد به گونه ای که در سال گذشته 400 فقره تسهیلات صدمیلیون تومانی به بانوان متقاضی تعلق گرفت که از میان آنها 500 شغل ایجاد شد یا کمک به رونق اشتغال کرد.
علی اصغر سلمانی همچنین افزود: 538 صندوق قرض الحسنه مردم پایه داریم که از این تعداد صندوق های موفق به تعاونی ارتقا پیدا کردند و از بستر خود با وام های قرض الحسنه زمینه ای برای اشتغال بانوان شدند

وی عنوان کرد: ما در بسیج سازندگی با ارگان هایی از جمله کمیته امداد امام خمینی (ره) ،بهزیستی، بانک ها و اداره کل آموزش فنی و حرفه ای یزد تفاهم نامه امضا کردیم که در طول سال سعی می کنیم با استفاده از ظرفیت گروه های جهادی و صندوق های قرض الحسنه و البته کارآفرینان موفق برای توانمدند سازی بانوان جویای کار استفاده کنیم.

فرمانده قرارگاه سازندگی و اقتصاد مقاومتی سپاه الغدیر استان یزد همچنین افزود: این همایش و دوره آموزشی یک روزه به همت بسیج جامعه زنان ، بسیج سازندگی ناحیه مقاومت شهید منتظر قائم و اداره کل آموزشی فنی و حرفه ای استان یزد برگزار شد ه است که 150 نفر از بانوان کارآفرین در این دوره شرکت کرده اند.
سلمانی گفت : عنوان این برنامه مشاوره کارآفرینی ،بازار یابی از محصول تا بازار هست که با حضور اساتیدمجرب در استان برگزار می شود.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان یزد نیز در حاشیه این گفت: سعی میکنیم بانوان جویای کار را توانمند کنیم چرا که معتقد هستیم مشاغل خانگی فرصت خوبی برای کارآمد شدن خانواده ها می باشد

حق جو افزود: شکر خدا در این مسیر هم کارآفرین هم مهارت آموزان کارآفرینی موفق و برتری داریم که امیدواریم الگوی خوبی برای کشور باشند

این مقام مسئول در پایان عنوان کرد: این دوره یک روزه کاملا رایگان برگزار شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *