تقدیر از کتابداران دادگستری کل استان یزد به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی

لینک کوتاه
کتابداران دادگستری

رئیس کل دادگستری استان یزد به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی از کتابداران کتابخانه دادگستری کل استان تقدیر کرد.

به گزارش طلوع یزد،غلامعلی دهشیری به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی با حضور در کتابخانه تخصصی دادگستری کل استان یزد ضمن بازدید از این مجموعه از کتابداران این کتابخانه تقدیر کرد.
وی بر لزوم به روز بودن مجموعه قضایی استان در حوزه های تخصصی تاکید کرد و گفت: کتابخانه تخصصی دستگاه قضایی استان توانسته نقش موثری را در ارتقاء سطح علمی و دانش حقوقی مجموعه قضایی استان ایفا کند.
این مقام قضایی اظهار داشت: کتابخانه تخصصی دادگستری کل استان باید مرجع کاملی در حوزه حقوقی و قضایی برای علاقه مندان این حوزه به ویژه پژوهشگران باشد.
اتصال کتابخانه دادگستری استان یزد به نرم افزار کتابشناختی سیمرغ تحت نظر پژوهشگاه قوه قضاییه
کتابدار کتابخانه دادگستری استان یزد گفت: با هدف تسهیل درامور و امکان جستجوی پیشرفته از منابع علمی مخزن کتابخانه دادگستری، این کتابخانه به نرم افزار کتابشناختی سیمرغ تحت نظر پژوهشگاه قوه قضاییه، متصل گردید.
نرجس السادات دهقان افزود: این کتابخانه در گذشته 16 هزار جلد کتاب عمومی و به ویژه تخصصی حقوق داشته که با هدف استفاده بهینه از این منابع غنی حقوقی، بیش از 1هزار جلد از این کتب به دانشکده های حقوق استان و حوزه های قضایی اهدا شد.
شایان ذکر است در این بازدید از نرجس السادات دهقان و فاطمه اسماعیلی، کتابداران کتابخانه دادگستری کل استان تقدیر شد.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *