هدف اصلی مشاور خانواده ارائه راهکارهای متناسب با سبک زندگی/ مشاور پشتیان خانواده همراه زوج‌ های جوان

لینک کوتاه
زارع

عضو کمیسیون خانواده شورای اسلامی شهر یزد گفت: با مراجعه به مشاور خانواده میتوان با بررسی مشکلات خانوادگی راهکارهایی را برای مخاطبین ارائه کرد و چالش های مربوط به خانواده را از بین برد.

به گزارش طلوع یزد،فاطمه زارع ادامه داد: خانواده مهم ترین نهادی است که انسان در آن چشم گشوده و سپس وارد جامعه ای بزرگتر می‌شود، خانواده نه تنها جایگاهی برای تکثیر نسل بلکه باید یک بستر امن برای پرورش افراد خانواده باشد.

به گفته وی، هرچه بنیان و ریشه های یک درخت قوی تر باشد آن درخت قامتی رشید تر و مقاومت بهتری دارد انسان ها نیز چنین هستند و هرچه بنیان و ریشه های آن ها که همان خانواده است سالم تر باشد افراد قوی تر و با روحیه ای بالاتر وارد جامعه خواهند شد در نتیجه خانواده و جامعه ارتباطی مستقیم با یکدیگر دارند.

عضو کمیسیون خانواده شورای اسلامی شهر یزد افزود: هدف اصلی مشاور خانواده ارائه راهکار های متناسب با سبک زندگی افراد یک خانواده می‌باشد تا بدین وسیله کیفیت روابط اعضا بالاتر رفته و بتوانند با منطق و شناخت موقعیت مناسب چالش های روزمره را پشت سر گذارند.

زارع تاکید کرد: تشکیل جلسات مشاوره به صورت هفتگی و ثابت و انتخاب پشتیبان خانواده جهت تحکیم بنیان خانواده و راهی برای رسیدن به خانواده متعالی و سالم و سبک زندگی اسلامی است، با کمک روانشناس، خانواده مملو از آرامش برای زندگی خواهید داشت.

عضو کمیسیون خانواده شورای اسلامی شهر یزد خاطر نشان کرد: با توجه به این موضوع، در صدد ایجاد مشاوره پشتیبان خانواده هستیم که جوانان در چند ماهه اول ازدواج خود بتوانند مشکلات و دغدغه های زندگی مشترک را مطرح و با کمک مشاور پشتیبان خانواده حل کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *