در سومین روز از هفته کتاب انجام شد؛

دیدار معاون استاندار یزد با پدر شهید خیّر کتابخانه‌ساز یزدی

لینک کوتاه

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد، روز دوشنبه 23 آبان با حضور در منزل شهید مطلب شفیعی، با پدر این شهید و خیّر کتابخانه ساز یزدی دیدار کرد.

به گزارش طلوع یزد به نقل از  روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی یزد، علی‌اکبر عزیزی، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار یزد به همراه محسن رفیعی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان یزد روز دوشنبه 23 آبان با حضور در منزل شهید مطلب شفیعی، با پدر این شهید و خیر کتابخانه‌ساز یزدی دیدار کردند.

در این دیدار که در سومین روز از هفته کتاب برگزار شد، معاون استاندار یزد اقدام فرهنگی و خیرخواهانه این پدر شهید در ساخت کتابخانه به نام فرزندش شهیدش را ستود و این بنا را بهترین هدیه و یادگار برای روی مظهر شهید مطلب شفیعی دانست.

عزیزی همچنین پس از این دیدار از کتابخانه خیرساز شهید مطلب شفیعی دیدن کرد و یادداشتی را در دفتر یادبود ای کتابخانه نگاشت.

گفتنی است معاون استاندار یزد به مناسبت هفته کتاب، از دو کتابخانه عمومی «رئیس فرهمند» و «قرآن و عترت» یزد نیز بازدید و از تلاش‌های کتابداران این دو کتابخانه قدردانی کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *