برگزاری برنامه های ورزشی در یزد به مناسبت هفته دیابت

لینک کوتاه
هفته دیابت

مدیر مرکز تحقیقاتی درمانی دیابت یزد از برگزاری برنامه های مختلف ورزشی در یزد به مناسبت هفته دیابت در روزهای 26 و 27 ابان ماه خبر داد.

به گزارش طلوع یزد، روح الله عرب با اشاره به نقش ورزش و تحرک در پیشگیری از ابتلا به بیماری دیابت اظهار داشت: به مناسبت هفته ملی دیابت، همایش دوچرخه سواری اسمان ابی، رکاب سبز در روز پنجشنبه در یزد برگزار می شود.
وی ادامه داد: همچنین برگزاری همایش ورزش صبحگاهی ساعت هفت صبح پنجشنبه در باغ دولت اباد یزد از دیگر برنامه های ورزشی در این هفته است.
مدیر مرکز تحقیقاتی درمانی دیابت یزد گفت: همچنین جشنواره ورزش های خیابانی با شعار “با ورزش دیابت را شکست می دهیم” در روز جمعه 27 ابان ماه ساعت 9 صبح در بوستان غدیر برگزار خواهد شد.
عرب به رتبه اول استان یزد در کم تحرکی در کشور اشاره کرد و بر لزوم تغییر سبک زندگی در استان به ویژه تحرک بدنی بیشتر برای پیشگیری از بروز بیماری هایی همچون دیابت تاکید کرد.
وی تصریح کرد: : باید زندگی سالم را به عنوان یک عادت در بین افراد نهادینه شود و اگر حرکت جمعی برای پیشگیری از بیماری دیابت در استان وجود نداشته باشد، روند این بیماری در استان کنترل نخواهد شد.
هفته ملی دیابت 21 تا 27 آبان 1401 با شعار با اموزش دیابت، از اینده خود محافظت کنیم، برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *