برگزاری نشست مدیر مرکز اسناد و کتابخانه ی ملی استان یزد با ناشرین استانی

لینک کوتاه

مدیر مرکز اسناد و کتابخانه ی ملی استان یزد در نشست با ناشرین استانی به تشریح فعالیت های کتابخانه ی ملی در ارتباط با حوزه ی نشر پرداخت.

به گزارش طلوع یزد، سعید زارع مدیر مرکز اسناد و کتابخانه ی ملی استان یزد در نشست با ناشرین استانی که با حضور مسئولین اداره ی کل فرهنک و ارشاد اسلامی استان و جمعی از ناشرین و به مناسبت هفته ی کتاب ، کتابخوانی و کتابدار در محل اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد به تشریح فعالیت های کتابخانه ی ملی در ارتباط با حوزه ی نشر پرداخت.
در این نشست سعید زارع مدیر مرکز اسناد و کتابخانه ی ملی استان یزد با تشریح فعالیت های سازمان متبوع خود در حوزه ی نشر از جمله صدور فیپا، شاپا و شاپکا گفت: از آنجا که حوزه ی واسپاری کتاب یکی امور محوله به این سازمان است از ناشرین استانی انتظار می رود چند نسخه از انتشارات خود را در این اختیار این مرکز قرار دهند تا در کتابخانه ی ملی ثبت شود.
وی با بیان اینکه لازم است تا در حوزه ی چالش های پیش روی ناشرین استانی آسیب شناسی لازم انجام شود افزود: به منظور پاسخگویی به آسیب شناسی های صورت گرفته در این خصوص این سازمان کارگاه هایی را در طول سال برگزار خواهد کرد.
در ادامه ی این نشست و بعد از ارائه ی موضوعات مرتبط با حوزه ی نشر در استان توسط ناشرین و پاسخگویی توسط احسان عابدی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با اهداء لوح سپاس از ناشرین تقدیر شد.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *