مدیر پردیس فنآوری حضرت ولی عصر(عج) دانشگاه آزاد اسلامی یزد خبر داد؛

درخشش دو شرکت فناورانه دانشگاه آزاد یزد در رویدا ملی «تا ثریا»

لینک کوتاه

مدیر پردیس فنآوری حضرت ولی عصر(عج) دانشگاه آزاد یزد از رقابت تنگاتنگ فناورانه، دو شرکت مستقر در مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه آزاد اسلامی یزد و کسب مقام اول و سوم در رویداد ملی «تا ثریا» خبر داد.

به گزارش طلوع یزد به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد یزد، دکتر محمدمهران لسان صدق،مدیر پردیس فنآوری حضرت ولی عصر(عج) دنشگاه آزاد اسلامی یزد، در خصوص رویداد ملی تا ثریا گفت: رویداد ملی تاثریا، به همت قرارگاه جهاد علم و فناوری سپاه الغدیر و با همکاری ستاد نوآوری، فناوری و اقتصاد دانش بنیان استان در محل دانشگاه یزد و با هدف شناسایی و معرفی ایده های برتر برگزار شد.

وی افزود: رویداد «تا ثریا» به صورت چالش فناورانه و پاسخ به نیازها و سرمایه گذاری بر روی محصولات دانش بنیان و با حضور سرمایه گذاران ملی و استانی و نیز نمایندگان دستگاه های اجرایی، دولتی و خصوصی استان یزد، برگزار شد که از میان تعداد ۵۹ ایده منتخب و برتر که به دبیرخانه این رویداد ارسال شده بود، ۸ ایده و شرکت به صورت حضوری در این رویداد به معرفی محصولات خود پرداختند.

لسان صدق، تصریح کرد، در این رقابت تنگاتنگ فناورانه، دو شرکت مستقر در مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه آزاد اسلامی یزد، حائز مقام اول و سوم شدند.
عضو هیات علمی واحد یزد خاطرنشان کرد: شرکت زخم پوش های نوین به مدیر عاملی سیداحمد میرزابابایی فعال در زمینه تولید تجهیزات پزشکی حائز رتبه اول رویداد و شرکت بهسان سپهر آریا به مدیر عاملی محمدعلی شایق فعال در زمینه تولید مکمل های غذایی کودک و به عنوان نخستین مرکز تخصصی غذای کودک، حائز رتبه سوم این چالش فناورانه شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *