ضرورت توجه ویژه به حقوق و مزایای کتابداران/ موفقیت کشور با گسترش کتابخوانی

لینک کوتاه
سیفی

به گزارش طلوع یزد، رئیس شورای اسلامی شهر یزد در نود و پنجمین نشست علنی شورای اسلامی شهر یزد روز کتاب، کتاب خوانی و کتاب داری را گرامیداشت و گفت: کتاب و کتاب خوانی به عنوان حافظه بشریت تلقی می شود. سیفی ادامه داد: گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی در هر کشوری میتواند در موفقیت... مشاهده مطلب

به گزارش طلوع یزد، رئیس شورای اسلامی شهر یزد در نود و پنجمین نشست علنی شورای اسلامی شهر یزد روز کتاب، کتاب خوانی و کتاب داری را گرامیداشت و گفت: کتاب و کتاب خوانی به عنوان حافظه بشریت تلقی می شود.

سیفی ادامه داد: گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی در هر کشوری میتواند در موفقیت آینده آن تاثیرگذار باشد.

به گفته وی، هرچند امروزه موضوع معیشت و اقتصاد مسئله مهم و اصلی کشور به شمار می آید اما باید اذعان داشت که حتی حل مسائل معیشتی به جز از دریچه حوزه هنر، تحقق نخواهد یافت بنابراین توجه به کتاب و کتابخوانی میتواند نقش مؤثری در حل مسائل و پیشرفت جامعه داشته باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد تاکید کرد: کتاب و کتاب خوانی باید جزئی از زندگی مردم شود تا مردم با آگاهی بالا برای تصمیم درست در تمام مراحل زندگی اقدام کنند.

سیفی ضمن تشکر از فعالیت صادقانه کتابداران گفت: کتابداران در مسائل شغلی در زمینه حق و مزایا با مشکلاتی مواجه هستند که باید با پیگیری مسئولین مربوطه رفع گردد، در ادارات نیز باید فرهنگ کتاب و کتابخوانی گسترش یابد.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *