دکتر جوکار:

مشکل بیمارستان ۱۵۰ تختخوابی تخصصی سرطان یزد برطرف شود

لینک کوتاه

نماینده مردم شریف یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس گفت: مدیران کل استان مشکل بیمارستان 150 تختخوابی تخصصی سرطان یزد را حل کنید زیرا راه اندازی آن سبب رفع مشکلات بسیاری از مردم کشور می شود.

به گزارش طلوع یزد، جلسه بررسی مشکلات بیمارستان 150 تختخوابی تخصصی سرطان حضرت ابوالفضل (ع) یزد در دفتر نماینده مردم شریف یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.
دکتر محمد صالح جوکار رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس در این جلسه با بیان اینکه یکی از شعارها تبدیل یزد به عنوان قطب درمان، گردشگری سلامت و … باشد، گفت: برای دستیابی به این شعارها و تحقق آن نیازمند یکسری زیرساخت ها هستیم تا این اتفاق صورت پذیرد، غیر از اینکه تخت های بیمارستانی باید افزایش یابد و فناوریهای جدید را وارد سازیم، نیازمند آماده سازی زمینه رقم خوردن تورسیم سلامت در استان هستیم.
نماینده مردم شریف یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس با اشاره به اینکه در جهت ایجاد بسترهای توریسم سلامت در استان، از بخش های خصوصی و دولتی حمایت کردیم، اظهار داشت: برخی از پروژه ها در استان کلید خورد ولی به واسطه اینکه به تعهدات خود عمل نکردند، پروژه نیمه کاره رها شده است.
وی یکی از این پروژه ها را بیمارستان 400 تختخوابی در یزد عنوان کرد و افزود: این پروژه در سال های 92، 93 به تصویب رسید و با عوض شدن دولت، اعلام کردند که اعتبار برای تکمیل آن نداریم و در نهایت به عنوان مرکز 150 تختخوابی تحقیقات و درمان سرطان نام گذاری شد.
جوکار عنوان کرد: نهایتا در سفرهایی که رئیس جمهور وقت به یزد داشت شاهد هیچ اتفاق مثبتی نبودیم، با روی کار آمدن مجلس جدید نسبت به اینکه این پروژه در چه مرحله ایی است مباحثی مطرح و در نهایت دولت همکاری کرد و عملیات عمرانی آن آغاز و الان نیز در حال فعالیت است.
نماینده مردم شریف یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس با تاکید بر اینکه راه اندازی این پروژه مشکل بسیاری از مردم یزد و کشور را مرتفع خواهد کرد، اذعان داشت: امیدواریم مسئولانی که در این پروژه نقش دارند، نگاه مثبتی داشته باشند تا بتوانیم در آینده نزدیک شاهد افتتاح و حل مشکل بسیاری از مردم باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *