برگزاری ۲۰ برنامه کتابخوانی در مهریز

لینک کوتاه
اداره کتابخانه‌های عمومی مهریز

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی مهریز: ۲۰ برنامه در هفته کتاب و کتاب خوانی در مهریز برگزار می‌شود.

به گزارش طلوع یزد، سعید قریشی در آستانه هفته کتاب، کتابخوانی و کتابدار با اشاره به شعار امسال هفته کتاب «ما همانیم که می‌خوانیم» گفت: به همین مناسبت مسابقه کتابخوانی، جشنواره ادبی کودک و نوجوان و مسابقه کتاب کوچولوی من و نشست با شاعران و نویسندگان و ده‌ها برنامه و فعالیت کتابخوانی در کتابخانه‌های عمومی برگزار خواهد شد.

وی افزود: جشنواره و مسابقه “کتاب کوچولوی من” ویژه دانش آموزان ابتدایی، جشنواره ادبی اعضای کتابخانه‌های روستایی مهریز، ایجاد ایستگاه کتاب در سه نقطه پر رفت و آمد شهر، اهدای کتاب معدن سرب و روی مهدی آباد به کتابخانه‌های عمومی، رونمایی کتاب «فلسفه اسلامی و حکمت متعالیه» اثر محمد زارع بیدکی، مسابقه کتابخوانی از کتاب «من و کتاب» مقام معظم رهبری، ایجاد ایستگاه اهدای کتاب و برپایی میز خدمت در محل نماز جمعه شهرستان از مهمترین برنامه‌های این هفته است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار مهریز نیز گسترش خدمات فرهنگی و به ویژه ارتقای کتابخوانی با بهره گیری از ظرفیت نهاد‌ها و گروه‌های مختلف مردمی همچون بسیج، دانش آموزان، روحانیون، دانشجویان، مدیران مدارس، روابط عمومی ادارات و سایر گروه‌ها را خواستار شد.

زارع زاده ادامه داد: در هفته کتاب، از خیرین در حوزه کتاب و کتابخوانی، دانش آموزان کتابخوان و نویسندگان شهرستان تقدیر و تجلیل شود و مدیران اداره‌ها هم در مراسم‌های تجلیل و تقدیر از اهدای کتاب غافل نشوند.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *