به روز رسانی بانک جامع اطلاعات املاک شهرداری

لینک کوتاه

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر یزد مطرح کرد: با توجه به اینکه یکی از برنامه های الویت دار شورا تهیه بانک جامع املاک شهرداری است، از مدیر املاک شهرداری در جلسه این کمیسیون دعوت به عمل آمد تا اقدامات خود را در  زمینه تهیه بانک جامع املاک شهرداری ارائه نماید.

 

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر یزد در جلسه این کمیسیون مطرح کرد: شهرداری یک سری املاکی در سطح شهر دارد که احتمال دارد جزو تملکات شهرداری ثبت نشده باشد در حالی که جزو ملک شهرداری است چنین مسئله ای اگر رسیدگی نشود ممکن است توسط افراد سودجو مورد سوء استفاده قرار گیرد.

نیکونژاد گفت: اکنون بانک جامع اطلاعات املاک شهرداری با ضریب احتمال بالا ایجاد شده که املاک شهرداری به بخش های مختلف تقسیم شده است ازجمله املاک مشارکتی بین شهرداری و سایر ادارات، املاکی که در مسیر معابر و خیابان های سطح شهر قراردارد، بخشی از املاک شهرداری که به صورت بوستان درحال استفاده است و بخشی از املاک نیز که معاوضه شده است، لازم به ذکر است که حدود ۹۰۰ پلاک از املاک سطح شهر در اختیار شهرداری است.

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر یزد افزود: قرار است بانک اطلاعات به روز رسانی شود و تمام املاکی که در مالکیت شهرداری است در این بانک ثبت شود تا املاک شهرداری در هر منطقه ای مشخص شود‌.

 

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *