آزادی یک نفر محکوم جرایم مالی و غیرعمد به همت شعبه شورای حل اختلاف ویژه زندانیان یزد

لینک کوتاه

معاون توسعه حل اختلاف استان یزد، از آزادی یک نفر محکوم جرایم مالی و غیرعمد که به دلیل اختلاف مالی به مبلغ بالغ بر چهار میلیارد و ششصد میلیون ریال در زندان بسر می برد خبر داد.

 

به گزارش طلوع یزد، محمدرضا حداد در این رابطه اظهار داشت: در راستای پویش به عشق حسین (ع) می بخشم یک فقره پرونده جرایم مالی که محکوم آن به دلیل عجز از پرداخت دِین در زندان بسر می برد به شعبه سی و یک شورای حل اختلاف ویژه زندانیان یزد ارجاع گردید و پس از برگزاری جلسات متعدد شاکی با گذشت مبلغی از بستانکاری خود، رضایت خود را اعلام و مقدمات آزادی این مددجو از زندان فراهم گردید.
این مقام قضایی با بیان اینکه صلح و سازش آسانترین روش حل اختلاف است اظهار داشت: باید افراد جامعه را به صلح و سازش تشویق و ترغیب نمود تا قبل از طرح دعوی در مراجع قضایی با مراجعه به نهادهای سازشی، اختلافات پیش آمده را با کدخدامنشی و ریش سفیدی حل و فصل نمایند.
وی بیان داشت: در راستای کاهش جمعیت کیفری زندانیان، اقداماتی صورت گرفته است که یکی از این اقدامات ارجاع پرونده به شعب ویژه صلح و سازش مستقر در زندان می باشد که این شعب از بین مددکاران و روحانیون زندان می باشند که در جریان روند پرونده می باشند و با برگزاری جلسات متعدد شرایط آزادی زندانی از زندان را فراهم می آورند.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *